Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 01:59 - 27 apr 2022 02:10
Joomla-vrienden!
Gemigreerd van 3.10.8 naar Joomla 4.1.2
Template is RsJuno!
Na de update krijg ik onder elke kop van een "Speciaal Artikel" de melding : verlopen.
Dit gebeurt ook bij nieuw aangemaakte artikelen (na de migratie)
Zie afbeelding
Bij de instellingen van het artikel wordt bij "Publiceren" niets ingevuld (zie afbeelding)
Zie afbeelding
Wanneer ik de template instel op Casseiopeia blijft het probleem bestaan.
Ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken naar een oorzaak.
Willen jullie meedenken?
Dank alvast!!
Gemigreerd van 3.10.8 naar Joomla 4.1.2
Template is RsJuno!
Na de update krijg ik onder elke kop van een "Speciaal Artikel" de melding : verlopen.
Dit gebeurt ook bij nieuw aangemaakte artikelen (na de migratie)
Zie afbeelding
Bij de instellingen van het artikel wordt bij "Publiceren" niets ingevuld (zie afbeelding)
Zie afbeelding
Wanneer ik de template instel op Casseiopeia blijft het probleem bestaan.
Ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken naar een oorzaak.
Willen jullie meedenken?
Dank alvast!!
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 10:19
Heb je na de migratie wel een database-reparatie uitgevoerd?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
- Berichten: 11276
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 11:59
Ja, dat is inderdaad gebeurd.
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 14:40
Schiet mij maar lek!
In alle browsers (Chrome, Firefox Edge) zie ik dus de melding "Verlopen" onder de kop.
Loop ik naar een andere PC dan is die badge niet zichtbaar en ziet het artikel er normaal uit.
Ga ik naar mijn werk (ander IP-adres) dan zie ik de melding weer wel. Onafhankelijk welke browser.
Als ik met een VPN een ander land selecteer maakt dit geen verschil.
Zien jullie de badge "verlopen" staan?
Benieuwd naar jullie reactie!
(En evt. een oorzaak...)
In alle browsers (Chrome, Firefox Edge) zie ik dus de melding "Verlopen" onder de kop.
Loop ik naar een andere PC dan is die badge niet zichtbaar en ziet het artikel er normaal uit.
Ga ik naar mijn werk (ander IP-adres) dan zie ik de melding weer wel. Onafhankelijk welke browser.
Als ik met een VPN een ander land selecteer maakt dit geen verschil.
Zien jullie de badge "verlopen" staan?
Benieuwd naar jullie reactie!
(En evt. een oorzaak...)
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 18:48
Via jouw links zie ik ook "verlopen". Het vreemde is dat als ik op de titel klik deze
url
komt en ik het niet zie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37431
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
27 apr 2022 22:00
MAGIC!!!
Ik neem een giga-borrel op de Sherlock Holmes die me een beetje de goeie hints geeft!!
Ik neem een giga-borrel op de Sherlock Holmes die me een beetje de goeie hints geeft!!
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
29 apr 2022 12:45
Ik krijg mijn probleem nog niet opgelost...
Waar komt die badge "verlopen" eigenlijk vandaan?
Voorbeeld
Bij welke feature zou je dat in kunnen stellen?
Waar komt die badge "verlopen" eigenlijk vandaan?
Voorbeeld
Bij welke feature zou je dat in kunnen stellen?
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
29 apr 2022 13:19
Ik weet het niet. Kan het ook niet reproduceren met een standaard Joomla 4 installatie met cassiopeia overigens. Heb je verder geen extra extensies geïnstalleerd? Zit er bij RSJuno een override voor com_content/featured? Wat als je die hernoemt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Berichten: 37431
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
29 apr 2022 14:56
Ik kwam in templates\rsjuno\html\com_content\featured\defalt_item.php deze regel tegen:
Deze regel heb ik weggehaald en daarmee lijkt het probleem verholpen!
Ik ga dit nog even aankaarten bij de makers van de Template en hou jullie op de hoogte!
Ik kan weer verder. (Thx Astrid!)
Fijn weekend!!
Code:
<span class="label label-warning"><?php echo JText::_('JEXPIRED'); ?></span>
Deze regel heb ik weggehaald en daarmee lijkt het probleem verholpen!
Ik ga dit nog even aankaarten bij de makers van de Template en hou jullie op de hoogte!
Ik kan weer verder. (Thx Astrid!)
Fijn weekend!!
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Speciale artikelen allemaal "verlopen" na upgrade Joomla 4
02 mei 2022 13:16
Beste Joomla-vrienden,
Zoals afgesproken hierbij het vervolg...
Zojuist een reactie gekregen van RsJoomla!
After an intensive investigation we've managed to figure this out and already fixed it in the latest RSJuno! template version
Update gedownload en mijn probleem is opgelost.
Toch dank voor het meedenken allemaal!!
Zoals afgesproken hierbij het vervolg...
Zojuist een reactie gekregen van RsJoomla!
After an intensive investigation we've managed to figure this out and already fixed it in the latest RSJuno! template version
Update gedownload en mijn probleem is opgelost.
Toch dank voor het meedenken allemaal!!
- Dokter_S
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Berichten: 186
-
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden