Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

opgelost Joomla template

Joomla template

17 aug 2022 17:19 - 17 aug 2022 17:31
#1
Hallo, ik heb een vraag. Als ik mijn website van 3.11 nu naar Joomla 4.* wil ophogen zou het zo zijn dat mijn template Joomspirit99 het niet meer zou kunnen doen. Ik zoek op google maar ik kom er niet achter of die op Protostar zit want dat schijnt daaraan te liggen, als ik het allemaal goed begrepen heb.
Heb php instellingen gewijzigd in 8.0 want dat heb ik ook ergens gelezen dat dit moest voordat je update. Ik schijn 1 portfolio te hebben die niet wil draaien op 8.0 nl. de SP Simple Portfolio.
Weet iemand dit of een goed alternatief voor deze template?
Alvast bedankt voor een reactie.
Laatst bewerkt 17 aug 2022 17:31 door inef1.
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1150

Joomla template

17 aug 2022 17:38
#2
Volgens de makers joomspirit.com zijn ze wel bezig met de templates geschikt te maken voor J4.
zie latest news

Maar we zijn al voorbij de helft van dit jaar, en zo te zien op de site is er nog geen J4 template beschikbaar.

Er zijn natuurlijk zat alternatieven, maar het blijft in belangrijke mate een eigen voorkeur. Je zou eens bij onze 'handige links' kunnen kijken.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Joomla template

17 aug 2022 18:29
#3
Dank je wel voor je snelle reactie. Deze website maak en houd ik bij voor een vriendin/kunstenaar. Ik zal het met haar bespreken. Zij vond toen de joomlaspirit99 mooi en die heb ik toen voor haar gemaakt. Nu krijg ik van akeeba en andere e-mails dat ik moet upgraden naar 4.*. Had ik niet willen doen maar het zal wel moeten wil zij haar website nog in de lucht willen houden.
Dank voor de reactie.
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 1150
Tijd voor maken pagina: 0.816 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie