Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Update van Joomla 3.10 naar 4.2.4

29 okt 2022 22:17
Hoi

Ik probeer een site met Kunena en Phocadownload te upgraden van Joomla 3.10 naar 4.2.4

De gebruikte strategie was om te zorgen dat allen componenten Joomla 4 compliant zijn (met uitzondering van 2 google calendar componenten die niet gecontroleerd konden worden). Phocadownload op de Joomla 3.10 site geupgrade naar 4.0.4 zoals door de upgrade check geadviseerd. Hij geeft dan errors op 3.10, maar ok. Kunena op 3.10 gedeinstalleerd en na de probleemloze update naar joomla 4.2.4 opnieuw zonder problemen geinstalleerd.
De debug output maakt me ook niet echt wijzer.

Helaas is het eindresultaat dat zowel Kunena als Phocadownload niet werkt. Heeft iemand dit al eens geprobeerd en aan de praat gekregen?
(Voor phocadownload heb ik met een softlink naar de betreffende mappen verwezen)

Oh ja, ik heb de taal op en-GB gezet en alle nl-NL pakketten verwijderd. Heeft iemand dat al aan de praat op joomla 4.2.4?

Al vast bedankt voor een antwoord en hint wat er fout kan zijn.
  • HarryT
  • HarryT's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

30 okt 2022 09:42
Hallo,

Het moet allemaal mogelijk zijn als je de juiste procedure volgt
heb je deze ook door genomen Upgrade kunena uitleg
en zet anders ook bij de administrator > Global Configuration > tabblad server Error Reporting op maximum
  • Leen2012
  • Leen2012's berichtenfoto
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.607 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie