Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Administrator scherm en frontend niet normaal opgebouwd
opgelost Administrator scherm en frontend niet normaal opgebouwd
27 feb 2023 15:19 - 28 feb 2023 12:31
Hallo,
Ik heb een website geheel normaal gerestored met Akeeba Kickstart. De backup daarvan is normaal gemaakt in de administrator met het component Akeeba Backup.
De backup files zijn binnen het account via Cpanel File manager gekopieerd van de backup locatie naar de home directory van de website. Alle files en directories zijn verwijderd en kickstart-core-7.1.2.zip is ter plekke uitgepakt via de Cpanel File manager en gestart.
Na de restore worden zowel het administrator scherm als het frontend niet normaal opgebouwd.
Het ziet eruit alsof er geen template toegepast wordt.
In een poging de oorzaak te achterhalen heb ik in de configuratio.php public $debug = true; gezet.
Maar nu wordt alles ineens wel normaal opgebouwd.
MAAR: In de systeem logfile zie ik fouten als:
En ook gecomprimeerde boodschappen dat de website meer dan 24 keer per seconde een error 404 genereert.
Ik gebruik Joomla 4.2.8 met Cassiopeia, Akeeba Backup, Convert Forms
Zo'n probleem heb ik nog nooit gezien. Is er iemand die een hint heeft hoe dit te onderzoeken of voorkomen?
Hartelijk dank voor het meedenken.
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
Ik heb een website geheel normaal gerestored met Akeeba Kickstart. De backup daarvan is normaal gemaakt in de administrator met het component Akeeba Backup.
De backup files zijn binnen het account via Cpanel File manager gekopieerd van de backup locatie naar de home directory van de website. Alle files en directories zijn verwijderd en kickstart-core-7.1.2.zip is ter plekke uitgepakt via de Cpanel File manager en gestart.
Na de restore worden zowel het administrator scherm als het frontend niet normaal opgebouwd.
Het ziet eruit alsof er geen template toegepast wordt.
In een poging de oorzaak te achterhalen heb ik in de configuratio.php public $debug = true; gezet.
Maar nu wordt alles ineens wel normaal opgebouwd.
MAAR: In de systeem logfile zie ik fouten als:
(url):443] [STDERR] PHP Fatal Error: Allowed memory size of 134217728 bytes exhausted ...in (websitenaam)/libraries/vendor/joomla/database/src/Mysqli/MysqlDtatement.php on line 433
En ook gecomprimeerde boodschappen dat de website meer dan 24 keer per seconde een error 404 genereert.
Ik gebruik Joomla 4.2.8 met Cassiopeia, Akeeba Backup, Convert Forms
Zo'n probleem heb ik nog nooit gezien. Is er iemand die een hint heeft hoe dit te onderzoeken of voorkomen?
Hartelijk dank voor het meedenken.
Edit Jelle: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
- Gertve
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Administrator scherm en frontend niet normaal opgebouwd
27 feb 2023 16:12
Heb je ook eerst de database leeggemaakt?
Staat cachen en/of Gzip aan?
Staat cachen en/of Gzip aan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Administrator scherm en frontend niet normaal opgebouwd
27 feb 2023 16:46
Dank voor je snelle reactie.
De database heb ik niet leeggemaakt. Wel ervoor gezorgd de exacte prefix te gebruiken en ergens binnen Kickstart was een optie om database overschrijven te kiezen.
Cachen staat uit en Gzip compressie staat aan.
Op grond van je vragen en vergelijk met een andere site heb ik gzip compressie uitgezet en ook de debug weer op false gezet in in de configuration.php
Het probleem treedt nu niet meer op.
Hartelijk dank voor het stellen van de juiste vragen!
De database heb ik niet leeggemaakt. Wel ervoor gezorgd de exacte prefix te gebruiken en ergens binnen Kickstart was een optie om database overschrijven te kiezen.
Cachen staat uit en Gzip compressie staat aan.
Op grond van je vragen en vergelijk met een andere site heb ik gzip compressie uitgezet en ook de debug weer op false gezet in in de configuration.php
Het probleem treedt nu niet meer op.
Hartelijk dank voor het stellen van de juiste vragen!
- Gertve
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden