Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verhuizen/kopieren van joomla test site naar live geeft problemen
05 mei 2023 21:22
Hallo,
Mijn hosting bedrijf heeft zonder fouten de test website j4test.jv-beeldenenschilderen.nl verplaatst van het subdomein naar de root, jv-beeldenenschilderijen. Ik ben zover dat dezelfde actie kan worden uitgevoerd en deze move is ook uitgevoerd, maar niet vlekkeloos. Attached is een screenshot van de warnings. In de test-site is alles groen maar na kopieren van deze site naar de root is fout gegaan:
A.s. maandag is dezelfde persoon die de eerste website goed heeft verplaatst. Dan zien ik meer, maar misschien kan ik met hulp de errors zelf oplossen.
Mijn hosting bedrijf heeft zonder fouten de test website j4test.jv-beeldenenschilderen.nl verplaatst van het subdomein naar de root, jv-beeldenenschilderijen. Ik ben zover dat dezelfde actie kan worden uitgevoerd en deze move is ook uitgevoerd, maar niet vlekkeloos. Attached is een screenshot van de warnings. In de test-site is alles groen maar na kopieren van deze site naar de root is fout gegaan:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
A.s. maandag is dezelfde persoon die de eerste website goed heeft verplaatst. Dan zien ik meer, maar misschien kan ik met hulp de errors zelf oplossen.
- wfmellink
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
05 mei 2023 21:34 - 05 mei 2023 22:16
Aardig van ze.
Is live_site ingevuld in configuration.php?
Zo ja, maak dit dan leeg.
Kloppen de paden naar /tmp en /logs?
Het lijkt me netjes als je wat meer respect toont voor vrijwilligers die je helpen en je opgeloste problemen even op opgelost zet
Is live_site ingevuld in configuration.php?
Zo ja, maak dit dan leeg.
Kloppen de paden naar /tmp en /logs?
Het lijkt me netjes als je wat meer respect toont voor vrijwilligers die je helpen en je opgeloste problemen even op opgelost zet
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 mei 2023 23:06 - 06 mei 2023 08:18
Dankjewel voor je snelle reactie:
Ik heb zonet een ftp client voor M1 macbook geinstalleerd en geconstateerd dat in de configuration.php van de test site
en in de \web folder staat public
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik heb zonet een ftp client voor M1 macbook geinstalleerd en geconstateerd dat in de configuration.php van de test site
Code:
public $live_site = 'http://j4test.mellink.info/';
Code:
$live_site = 'http://www.mellink.info/';
- wfmellink
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
06 mei 2023 10:06 - 06 mei 2023 11:31
Over het algemeen is het beter om die velden leeg te laten.
9 van de 10 keer levert het onduidelijke problemen op als daar wel een URL is ingevuld..
Aanvulling:
Astrid had dit overigens ook al aangegeven.
Gelieve de reacties op je vraag te lezen en terugkoppeling te geven of daarmee je vraag is opgelost of niet.
9 van de 10 keer levert het onduidelijke problemen op als daar wel een URL is ingevuld..
Aanvulling:
Astrid had dit overigens ook al aangegeven.
Gelieve de reacties op je vraag te lezen en terugkoppeling te geven of daarmee je vraag is opgelost of niet.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.673 seconden