Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Is er een plugin voor een zwevend icon dat willekeurig beweegt?

Is er een plugin voor een zwevend icon dat willekeurig beweegt?

02 nov 2022 22:01
#1
Bij mijn eerste kennismaking met het WWW (30 jaar geleden) kreeg ik een demo waarbij een ikoontje (Penguin?) over het browserwinodw zweefde in een random beweging. Het was bedoeld om Javascript te demonstreren.

Ik wil bij een website iets soortgelijks hebben: een ikoontje (PNG met transparante achtergrond) die over het scherm zweeft in een willekeurige beweging. Met Javascript kan dit. Maar is er ook een Joomla plugin die dit mogelijk maakt?

Groeten,

Hubert
  • Hubert
  • Hubert's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 181

Is er een plugin voor een zwevend icon dat willekeurig beweegt?

05 nov 2022 12:54
#2
Hoi Hubert,

volgens mij is hier geen extensie voor ik heb ook even gezocht en niks gevonden.

Enige waar je op kan zoeken bij is Moving an image randomly around a page dan komen er wel dingen naar boven.
Maar dan moet je zelf de html,css en js toevoegen in je site en heeft dus niks te maken met Joomla.

Hier nog een voorbeeld die ik via Google vond itecnote.com/tecnote/jquery-how-to-get-a...using-jquery-or-css/

Groetjesss :)
  • Janp
  • Janp's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Is er een plugin voor een zwevend icon dat willekeurig beweegt?

05 nov 2022 15:38
#3
Thnx. Ik ga eens kijken.
  • Hubert
  • Hubert's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 181
Tijd voor maken pagina: 1.083 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie