Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Google agenda in module
Google agenda in module
04 jan 2023 07:19
Hai – In Joomla3 kon ik een module plaatsen waarin een Google agenda als een fraaie feed werd weergegeven, waarvan men de items nog mooi kon scrollen ook. Voor Joomla4 kan ik een dergelijke functionaliteit niet vinden. Hoe publiceer ik een Google agenda? Alvast bedankt.
- Yototoyoto
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Google agenda in module
04 jan 2023 09:18
Kijk o.a. eens naar
DPCalendar
.
Je hebt wel minimaal de Pro-versie nodig om een Google Agenda integratie te kunnen gebruiken.
Je hebt wel minimaal de Pro-versie nodig om een Google Agenda integratie te kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Google agenda in module
04 jan 2023 09:34
Had je in Joomla 3 niet gewoon een Google agenda in een i-frame dan? Dat kan nu nog steeds.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Google agenda in module
04 jan 2023 11:41
Dank je, Astrid.
Zeker kan dat. Maar dan krijg ik de hele betrokken Google agenda te zien, zo'n breed rechthoekig blok. Dat loopt aan alle kanten zwaar uit de module, de bescheiden rechter kolom op mijn website.
Zeker kan dat. Maar dan krijg ik de hele betrokken Google agenda te zien, zo'n breed rechthoekig blok. Dat loopt aan alle kanten zwaar uit de module, de bescheiden rechter kolom op mijn website.
- Yototoyoto
- Joomla!NL ontdekker
Google agenda in module
04 jan 2023 11:56
Die ziet er inderdaad uit als hetgeen ik bedoel. Maar wel duur; daar moet ik nog even over nadenken…
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
- Yototoyoto
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden