Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Bestaat er een boekingsextensie in JED zoals bijv Acuity scheduling of Koalendar

Bestaat er een boekingsextensie in JED zoals bijv Acuity scheduling of Koalendar

19 feb 2023 18:31
#1
Mijn vrouw heeft door een kennis een nieuwe website laten maken op squarespace. Ze werkt ambulant en wil alle afspraken door de klant zelf laten maken. Via de oude site (joomla3) liep dat via Koalendar en google agenda. Was behoorlijk omslachtig met name voor de klant. Op de nieuwe site is gebruik gemaakt van Acuity scheduling (van Squarespace). Dit is vrij prijzig en nog niet geheel naar wens.
Op de oude site konden klanten zien in welke regio ze op een bepaalde dag zit en aan de hand daarvan hun afspraak inplannen. Bij squarespace heeft ze die locatie-optie nog niet kunnen ontdekken.
Die kennis is niet bekend met joomla. Ik wil er zelf wel induiken om zoiets op te zetten met joomla. Zijn er zulke extensies ?
Overigens is het wel mogelijk om zowel koalendar als acuity in een iframe wrapper te zetten maar wellicht is er een extensie die van beide het beste te bieden heeft.
Grtz, Frank :-)
  • frankiej
  • frankiej's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39

Bestaat er een boekingsextensie in JED zoals bijv Acuity scheduling of Koalendar

19 feb 2023 19:50
#2
Heb je zelf al eens op de JED gekeken?

Mogelijk dat één van deze past bij je wensen:
Easy Services Booking

OS Services Booking

Vik Appointments

agenda booking and scheduling calendar
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Berichten: 11169

Bestaat er een boekingsextensie in JED zoals bijv Acuity scheduling of Koalendar

20 feb 2023 06:22
#3
Goedemorgen. Die had ik nog niet gevonden. Ik ga ze komende week eens proberen. Dank voor je reactie.
Grtz, Frank :-)
  • frankiej
  • frankiej's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 39
Tijd voor maken pagina: 0.782 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie