Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Phoca download

opgelost Phoca download

06 mrt 2023 17:29 - 06 mrt 2023 18:20
#1
Goede middag,
Ik loop tegen het volgende probleem aan; op mijn site wil ik downloads aanbieden en dit doe ik middels de extensie PhocaDowload. Dit werkt perfect met bv pdf-files maar met Gpx bestanden lukt me dit totaal niet. Als ik klik op het Gpx bestandje gebeurd er niets. Heb al in de instellingen gepoogd bestandstypes bij te voegen bv
Code:
{gpx=application/gpx+xml}
in de up en download instellingen maar het wil maar niet lukken een bruikbaar bestand te downloaden.
Als ik dan op het bestand klik krijg ik dan dit te zien

This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.

Op het net rondgekeken naar een oplossing maar eigenlijk niets gevonden.... Weet er hier iemand raad mee?
Grt, Philiep
Edit Astrid: Ik heb de melding en code tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf even doen.
Laatst bewerkt 06 mrt 2023 18:20 door Astrid.
  • Philiep
  • Philiep's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 79

Phoca download

06 mrt 2023 18:08
#2
Yes, gevonden!! Heb aangegeven in instellingen: Activeer unieke Download Link, dit heb ik NEE aangegeven en nu werkt werkt alles perfect.
  • Philiep
  • Philiep's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 79
Tijd voor maken pagina: 1.034 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie