Hallo,
Ik onderhoud de website van een vrouwenvereniging. In het ledenmenu is een ledenlijst in community builder opgenomen. Nu kent de vereniging een aantal subclubs zoals een Lees-, Crea en Museumclub. Leden kunnen lid zijn van meerdere subclubs.
In Field-management heb ik dus meerdere invulvelden gemaakt om aan te geven van welke subclubs het lid deel uitmaakt (lid subclub (1), lid subclub (2) enz.)
Nu wil ik op verzoek van de vereniging in 'list-management' gebruikerslijsten aanmaken. Ik moet dan filters invoeren. Daarin loopt ik echter vast.
Ik gaf al aan dat leden van meerdere subclubs lid kunnen zijn en daarom ook meerdere invulvelden daarvoor heb. Dat betekent volgens mij ook dat ik meerdere filters moet invoeren en dat kan ook. Als ik één filter invoer dan gaat het goed, maar als ik een tweede filter wil invoeren, dan zie ik geen leden verschijnen als ik die lijst aanklik). Zie onderstaand screenshot.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Ik heb me suf gezocht in de beschikbare documentatie, maar heb niets kunnen vinden. Wie kan mij helpen?