Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Easysocial

Easysocial

04 dec 2023 12:57
#1
Hallo beste leden.
Sinds kort heb ik easy-social en op zich een mooi programma
Maar helaas is de support erg belabberd als het gaat om hulp of tips
Al enige tijd ben ik bezig met het migratie probleem want daar word aangegeven dat ook fotos mee gaan bij de migratie van jomsocial naar easysocial..
Niet dus werkt niet en ook al aangegeven maar helaas na 3 weken nog steeds hebben zijn er niets aan gedaan dus daar zou ik alle hulp kunnen gebruiken om dit op te lossen.
Vervolgens een instelling die ik helaas mis en dat is de layout van pagina's
Ga je naar events dan heb je mooi 2 rijen maar hoe maak je er 3 of 4 van... dit geld ook bij het kijken naar alle leden.
Ga je per categorie kijken naar evens dan heb je maar 1 rij en ook daar mis ik die instelling
Ne gaven hun al aan dit met code te moeten aanpassen in de template files maar dat gaat me dan even boven mijn pet.
Ik gebruik overigens de wireframe standaard omdat die goed past bij ons huidige template van joomla 4
Maar heeft iemand meer verstand hiervan want ik weet het even niet meer

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Michel52
  • Michel52's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Easysocial

04 dec 2023 13:59 - 04 dec 2023 14:09
#2
Misschien dat je geluk hebt en dat er hier iemand meeleest die meer weet over de migratie. Ik ken helaas beide extensies niet. Overigens heb je recht op je geld terug als iets niet werkt zoals ze beloven.

Bedoel je rijen of kolommen? Aantal rijen zal denk ik bepaald worden door het aantal items.
Als je zaken wilt aanpassen dan kan dat (afhankelijk van je template) in een custom.css of user.css.

Tip: maak gebruik van de ingebouwde Hulpmiddelen voor ontwikkelaars voor Firefox (Ctrl + Shift + I voor Windows of Cmd + Opt + I voor Mac) of een soortgelijk alternatief voor andere browsers Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).

Zonder link naar je site is het helaas onmogelijk om hier verder iets zinnigs over te zeggen.

Enne...... graag in het vervolg 1 onderwerp per vraag.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Laatst bewerkt 04 dec 2023 14:09 door Astrid.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37129

Easysocial

04 dec 2023 15:34 - 04 dec 2023 15:37
#3
snap ik maar als iets niet goed is gegaan staat het ook niet online en heeft het geen zin om een link te plaatsen.
Je gaat geen half complete toepassing online zetten

Maar wat betreft de onderwerpen het is 1 onderwerp toch
Maar hoop idd dat er iemand is die er wel meer verstand van heeft.
Edit Astrid: Ik heb het citaat verwijderd. Het quoten van direct voorafgaande reacties voegt niets toe.
Laatst bewerkt 04 dec 2023 15:37 door Astrid.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Michel52
  • Michel52's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Tijd voor maken pagina: 0.806 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie