Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Gebruikersregistratie Joomla/Virtuemart wachtwoord verplicht

Gebruikersregistratie Joomla/Virtuemart wachtwoord verplicht

27 okt 2024 10:48
#1
Hallo,

ik zit met een probleem in mijn Virtuemart webshop. Ik draai op Joomla 4.4.8 en VM 4.2.18 11050.

Bij het afrekenen van een webbestelling registreert de klant zich en mag kiezen om als gast verder te gaan of een account te maken. Als de klant voor gast afrekening kiest wordt hij/zij toch verplicht een wachtwoord in te vullen. Dit was in mijn beleving eerder niet het geval en ik heb ook het idee dat het de ene keer wel verplicht wordt en de andere keer weer niet. 

In de VM configuratie - tabblad 'Afrekenen'  staat veld 'Vraag om registratie bij het afrekenen' op Ja en veld 'Alleen geregistreerde gebruikers kunnen afrekenen' op Nee - volgens mij goed. Ik wil ook wel de optie houden dat de klant een account kan maken.

Enig idee waar dit probleem door veroorzaakt wordt?
 

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • AlfredJK
  • AlfredJK's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 199
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie