Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JCE Editor V 2.9.82 heeft kuren
30 dec 2024 20:52
Ik heb soms hele periodes dat ik geen editor aanraak, dus ik kan me vergissen. Punt is, dat de functionaliteit achteruit lijkt te gaan. Ik heb grote moeite om afbeeldingen te laten doen wat ze vroeger ook deden: gewillig de instellingen aannemen die ik ze via de editor toedien... Vroeger kon ik een afbeelding oppakken en manoevreren naar de bovenste regel in een alinea, en dan links of rechts uitlijnen. Werkt niet meer..
Ik moet soms mijn toevlucht nemen tot een tabelletje om een afbeeldsing en bijbehorende tekst een beetje ordelijk naast elkaar te krijgen.
Zie de pagina www.ltebraake.nl/van-amelsfort , waar ik momenteel mee bezig ben.
De eerste 4 fototjes heb ik met een tabel gerealiseerd. Er zit een zelfgemaakte scan van een oude foto tussen.
Een eindje verderop probeer ik een uitsnede uit een A4-formaat scan op te nemen. De tekstkolom links slinkt als in de rechterkolom de scan binnenkomt. Maar In de editor is alleen de omtrek van de foto zichtbaat, aan de publiekszijde verschijnt niets.
Ik begrijp er niets meer van
Heb ik iets gemist?
Ik moet soms mijn toevlucht nemen tot een tabelletje om een afbeeldsing en bijbehorende tekst een beetje ordelijk naast elkaar te krijgen.
Zie de pagina www.ltebraake.nl/van-amelsfort , waar ik momenteel mee bezig ben.
De eerste 4 fototjes heb ik met een tabel gerealiseerd. Er zit een zelfgemaakte scan van een oude foto tussen.
Een eindje verderop probeer ik een uitsnede uit een A4-formaat scan op te nemen. De tekstkolom links slinkt als in de rechterkolom de scan binnenkomt. Maar In de editor is alleen de omtrek van de foto zichtbaat, aan de publiekszijde verschijnt niets.
Ik begrijp er niets meer van
Heb ik iets gemist?
Groet,
Leo
Joomla! 4.4.9 - alle extensie up-to-date, PHP 8.1 MySQLi 5.5.5-10.3.23-MariaDB
www.ltebraake.nl , Thema Casiopeia gemodificeerd
Leo
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- LtB
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
30 dec 2024 21:24
Ik was het ergerlijkste gedrag nog vergeten: Om de haverklap verspringt de pagina op het scherm zodat vooral de kop, het Hoofdmenu en de het menu van JCE goed in beeld komen. Van de tekst in bewerking zie ik dan maar een stuk of 5 regels...
Het treedt ALTIJD op als ik ergens rechtsklick en dan de cursor door het contextmenu beweeg. GRRRRR!!!!!!
Het treedt ALTIJD op als ik ergens rechtsklick en dan de cursor door het contextmenu beweeg. GRRRRR!!!!!!
Groet,
Leo
Leo
- LtB
31 dec 2024 11:55
JCE editor werkt perfect. Dus het probleem zit ergens in je site.
En die scan is wel soort van zichtbaar, maar is gewoon veel te licht.
En die scan is wel soort van zichtbaar, maar is gewoon veel te licht.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 dec 2024 15:32
Hm...
Als de editor in orde is, heb ik hem misschien ooit ergens van een krom bitje voorzien.
Hoe han ik hem geheel verwijderen en opnieuw installeren? (Het gaat mij uiteraardom het verwijderen..)
Als deze operatie geen resultaat heeft, zal ik in het nieuwe jaar hier wel regelmatig te vinden zijn..
Vandaag doe ik niets onbekends meer vóór de Gluhwein, Kandeel en oliebollen komen storen.in geconcentreerd werken :
Iedereen een prettige jaarwisseling en een goed Nieuw Jaar toegewenst!
Als de editor in orde is, heb ik hem misschien ooit ergens van een krom bitje voorzien.
Hoe han ik hem geheel verwijderen en opnieuw installeren? (Het gaat mij uiteraardom het verwijderen..)
Als deze operatie geen resultaat heeft, zal ik in het nieuwe jaar hier wel regelmatig te vinden zijn..
Vandaag doe ik niets onbekends meer vóór de Gluhwein, Kandeel en oliebollen komen storen.in geconcentreerd werken :
Iedereen een prettige jaarwisseling en een goed Nieuw Jaar toegewenst!
Groet,
Leo
Leo
- LtB
01 jan 2025 10:08
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden