Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De naam en de versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Productpagina virtuemart in categorie view
04 aug 2025 22:36
Hai,
Mijn installatie is: Joomla 4.4.13 en Virtuemart 4.4.10 11120
Ik heb problemen om Google Structured Data in de productpagina van Virtuemart te krijgen - ik gebruik daar de component/plugin van Tassos voor - nu blijkt dat mijn enkelvoudige productpagina in categorie view en niet in product view getoond wordt. Dit lijkt de oorzaak te zijn dat GSD niet aan mijn productpagina wordt toegevoegd. Weet iemand waardoor het komt dat voor een enkel product de categorie view wordt toegepast.
Hulp is zeer welkom
Mijn installatie is: Joomla 4.4.13 en Virtuemart 4.4.10 11120
Ik heb problemen om Google Structured Data in de productpagina van Virtuemart te krijgen - ik gebruik daar de component/plugin van Tassos voor - nu blijkt dat mijn enkelvoudige productpagina in categorie view en niet in product view getoond wordt. Dit lijkt de oorzaak te zijn dat GSD niet aan mijn productpagina wordt toegevoegd. Weet iemand waardoor het komt dat voor een enkel product de categorie view wordt toegepast.
Hulp is zeer welkom
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
05 aug 2025 15:33
Kun je met een voorbeeldlink tonen hoe je nu de categorieweergave ziet waar je een productweergave verfwacht?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
05 aug 2025 18:58
Hallo WoodyF4u,
bv deze link: Akileïne bruisende voetbadtabletten - Ik heb nu aanpassingen in mijn productpagina gedaan om toch GSD te hebben, maar het zou ook via de component van Tossos moeten kunnen.
bv deze link: Akileïne bruisende voetbadtabletten - Ik heb nu aanpassingen in mijn productpagina gedaan om toch GSD te hebben, maar het zou ook via de component van Tossos moeten kunnen.
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
-
07 aug 2025 12:33
Als ik de pagina bekijk waar je naar verwijst, dan zie ik volgens mi geen categorieweergave.
Wat bedoel je dan precies?
Wat bedoel je dan precies?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
07 aug 2025 20:16
Nee, die indruk heb ik ook - het is een product op detailniveau. Echter eerder heb ik met Tassos gecommuniceerd omdat er vanuit zijn component/plugin geen JSON-LD werd geïnjecteerd. Uit een debug vanuit zijn tool bleek dat mijn detail-pagina's in category-view getoond worden. En category-view betekent geen JSON-LD - Afgelopen weken ben ik actiever in de weer geweest om JSON-LD voor mijn producten voor elkaar te krijgen. Veel getest en ge-debugd - Uit debug bleek ook dat de view "Artikel" is. Dit lijkt een Joomla artikel en geen VM artikel/product.
Ten einde raad heb ik nu zelf een plugin gemaakt die de JSON-LD in mijn productpagina's injecteert. Dus ik heb wel wat ik graag wil, maar het knaagt ...
Daarom de vraag hier - misschien was er iemand die zou kunnen aangeven in welke hoek ik het moet zoeken. Maar mocht je zo geen idee hebben dan laat het gerust zitten. Hoe dan ook - dank voor het meekijken en meedenken! Wordt zeer gewaardeerd!
Ten einde raad heb ik nu zelf een plugin gemaakt die de JSON-LD in mijn productpagina's injecteert. Dus ik heb wel wat ik graag wil, maar het knaagt ...
Daarom de vraag hier - misschien was er iemand die zou kunnen aangeven in welke hoek ik het moet zoeken. Maar mocht je zo geen idee hebben dan laat het gerust zitten. Hoe dan ook - dank voor het meekijken en meedenken! Wordt zeer gewaardeerd!
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
-
08 aug 2025 11:40
Dat is inderdaad wel een hele specifieke vraag waar ik helaas het antwoord ook niet voor heb.
Je zou het eens op het VM forum kunnen proberen: forum.virtuemart.net/
Je zou het eens op het VM forum kunnen proberen: forum.virtuemart.net/
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 1.258 seconden