Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Artikelen niet meer benaderbaar (na Joomla upgrade?)

Artikelen niet meer benaderbaar (na Joomla upgrade?)

31 mei 2022 17:59
#1
Hi,

Ik heb een vreemde fout die wellicht door een Joomla upgrade (nu naar 4.1.4, php8.0) is ontstaan? Ben een website aan het bouwen en heb artikelen als voorbeeld toegevoegd aan de website. Dit ging tot voor kort goed, maar nu is geen enkel artikel meer benaderbaar. Ik zie de artikelen wel in de lijsten en dergelijke, maar als ik ze wil inzien krijg ik steeds een 404 fout. Ook voor artikelen die ik nieuw aanmaak werkt het niet. Volgens mij geen issue van de extensies (Falang, SP page builder), want als ik in de backend een artikel aanmaak krijg ik ook met de optie 'voorbeeld' of 'toegangkelijkheidscontrole' steeds dezelfde foutmelding. Daar werkt de link dus al niet....

Daar maak ik in ieder geval geen gebruik van de SP page builder.

De artikelen staan gewoon in de database tabel josvj_content.

Heeft iemand ook een dergelijk issue gehad? Is er een instelling wellicht die ik over het hoofd zie?

Vast bedankt voor jullie hulp!
  • Ton vd Voort
  • Ton vd Voort's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Artikelen niet meer benaderbaar (na Joomla upgrade?)

31 mei 2022 18:29
#2
Nog even ter aanvulling: een voorbeeld van een dergelijk artikel kan je vinden op: clavos.online/index.php/nl/demo-zangschool

Bij het selecteren van een dergelijk artikel verschijnt de foutmelding (URL is dan bijv. clavos.online/index.php/nl/component/con...?catid=17&Itemid=193 )
  • Ton vd Voort
  • Ton vd Voort's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3

Artikelen niet meer benaderbaar (na Joomla upgrade?)

31 mei 2022 20:54
#3
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik vermoed dat die artikelen niet gekoppeld zijn aan een (verborgen) menu-item.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37115

Artikelen niet meer benaderbaar (na Joomla upgrade?)

31 mei 2022 22:09 - 01 jun 2022 09:00
#4
Hi astrid,
Bedankt voor de reply! Ik heb als test even twee pagina's zonder sp page builder toegevoegd (resp. test2 en test3). één met een single article display en één met een category tree.
De single pagina werkt goed. Die met de categories geeft eerst de desbetreffende categorieen aan, geeft aan dat er 2 artikelen in deze categorieen bestaan, maar ls ik doorklik krijg ik een divide by zero.

Dus wellicht kunnen deze artikelen niet geopend worden..iets met de categorieen fout??

Noot; Die zichtbare artikelen in de single article display zijn zonder categorie.
Ik zie nu dat mijn eerdere artikelen nu wel werken. Dus ik denk dat je gelijk hebt en er geen 'landing page' was voor de display van single articles oid. Wist niet dat dat nodig was. Ik ga nog even verder analyseren.

Edit Astrid: Ik heb je berichten samengevoegd.
Laatst bewerkt 01 jun 2022 09:00 door Astrid.
  • Ton vd Voort
  • Ton vd Voort's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 3
Tijd voor maken pagina: 0.852 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie