- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
phoca gastenbook
phoca gastenbook
07 jan 2023 16:43 - 07 jan 2023 17:27Kan er soms iemand helpen met mij probleem?
Bij het verzenden van een bericht uit gastenboek krijg ik steeds een foutmelding .
zie hierna:
Edit Astrid: Ik heb de meldingen tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Call stack
# Function Location
1 () JROOT/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/src/PHPMailer.php:1935
2 PHPMailer\PHPMailer\PHPMailer->mailSend() JROOT/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/src/PHPMailer.php:1656
3 PHPMailer\PHPMailer\PHPMailer->postSend() JROOT/libraries/vendor/phpmailer/phpmailer/src/PHPMailer.php:1492
4 PHPMailer\PHPMailer\PHPMailer->send() JROOT/libraries/src/Mail/Mail.php:162
5 Joomla\CMS\Mail\Mail->Send() JROOT/libraries/src/Mail/Mail.php:666
6 Joomla\CMS\Mail\Mail->sendMail() JROOT/components/com_phocaguestbook/helpers/phocaguestbookemail.php:89
7 PhocaguestbookEmailHelper::sendPhocaGuestbookMail() JROOT/components/com_phocaguestbook/models/guestbook.php:143
8 PhocaguestbookModelGuestbook->store() JROOT/components/com_phocaguestbook/controllers/phocaguestbook.php:451
9 PhocaguestbookControllerPhocaguestbook->submit() JROOT/libraries/src/MVC/Controller/BaseController.php:672
10 Joomla\CMS\MVC\Controller\BaseController->execute() JROOT/components/com_phocaguestbook/phocaguestbook.php:20
11 require_once() JROOT/libraries/src/Dispatcher/LegacyComponentDispatcher.php:71
12 Joomla\CMS\Dispatcher\LegacyComponentDispatcher::Joomla\CMS\Dispatcher\{closure}() JROOT/libraries/src/Dispatcher/LegacyComponentDispatcher.php:73
13 Joomla\CMS\Dispatcher\LegacyComponentDispatcher->dispatch() JROOT/libraries/src/Component/ComponentHelper.php:355
14 Joomla\CMS\Component\ComponentHelper::renderComponent() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:200
15 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->dispatch() JROOT/libraries/src/Application/SiteApplication.php:241
16 Joomla\CMS\Application\SiteApplication->doExecute() JROOT/libraries/src/Application/CMSApplication.php:294
17 Joomla\CMS\Application\CMSApplication->execute() JROOT/includes/app.php:61
18 require_once() JROOT/index.php:32
- José
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
phoca gastenbook
07 jan 2023 17:54Kan je wel een test mail verzenden via Algemene Instellingen?
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
phoca gastenbook
07 jan 2023 18:06 - 07 jan 2023 18:11Als administrator zie ik wel dat het bericht is verzonden.
Ik ontvang wel een mail via algemene instellingen.
Bij het opfrissen van de pagina krijg ik : Mogelijke spam ontdekt
- José
- Joomla!NL ontdekker
phoca gastenbook
07 jan 2023 20:58Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
phoca gastenbook
08 jan 2023 09:35 - 08 jan 2023 09:49krijg nu de volgende melding:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Fout: 0
Mogelijk kan deze pagina niet bezocht worden omdat:
een verouderde bladwijzer/favoriet
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van deze website
een fout getypt adres
er is geen toegang tot deze pagina
De gegeven bron is niet gevonden.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van het verzoek.
Probeer één van de volgende pagina's:
Startpagina
Zoeken in deze website
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de beheerder van de website en rapporteer onderstaande fout..
count(): Argument #1 ($value) must be of type Countable|array, int given
- José
- Joomla!NL ontdekker
phoca gastenbook
08 jan 2023 10:21had een verkeerd mail adres ingevuld.
Nu werkt het, maar als administrator kan ik op de website de verzonden mails niet ofwel, publiceren ofwel verwijderen!
- José
- Joomla!NL ontdekker
phoca gastenbook
08 jan 2023 11:42Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- José
- Joomla!NL ontdekker
phoca gastenbook
08 jan 2023 13:22Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid