Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Topmenu in joomla 4.2.4.
17 jan 2023 12:43
Heeft onderwerp gestart
Topmenu in joomla 4.2.4. #1
Hallo,
Ik heb een website template gemaakt met Templatetoaster.
Alles werkt prima behalve het horizontale topmenu.
Als je hierop klikt wordt de inhoud van het artikel niet getoond.
Het laatste artikel wat is weergegeven blijft in beeld staan.
Het is en op PC en responsive.
Bij Templatetoaster zelf weten ze eigenlijk ook geen oplossing. sturen wel opties maar die werken elke keer niet.
Wie kan mij hiermee helpen? Ben hier al sinds eind november mee aan het stoeien.
joomla4.mr-spoor.nl/
Ik heb een website template gemaakt met Templatetoaster.
Alles werkt prima behalve het horizontale topmenu.
Als je hierop klikt wordt de inhoud van het artikel niet getoond.
Het laatste artikel wat is weergegeven blijft in beeld staan.
Het is en op PC en responsive.
Bij Templatetoaster zelf weten ze eigenlijk ook geen oplossing. sturen wel opties maar die werken elke keer niet.
Wie kan mij hiermee helpen? Ben hier al sinds eind november mee aan het stoeien.
joomla4.mr-spoor.nl/
17 jan 2023 14:34
Topmenu in joomla 4.2.4. #2
Hoi Liezbeth,
wanneer ik op menu item Over MR Spoor --> Nieuws klik zie ik gewoon nieuws content.
Dus is het opgelost?
Groetjesss
wanneer ik op menu item Over MR Spoor --> Nieuws klik zie ik gewoon nieuws content.
Dus is het opgelost?
Groetjesss

Janp
Bezoeker

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
17 jan 2023 15:03
Heeft onderwerp gestart
Topmenu in joomla 4.2.4. #3
Hai Janp,
Bedankt voor het reageren.
Nee, was het maar zo.
De submenu items werken idd goed, maar wanneer ik op OVER MR Spoor klik, moet er onder de slideshow een artikeltekst komen over Over MR Spoor....wat niet gebeurt. Het laatste wat je tevoren heb geklikt blijft staan. Alsof de topmenu items niet klikbaar zijn of zo.
Dit gebeurt bij de topmenu items OVER MR SPOOR, DIENSTEN, EN PROJECTEN.
HOME EN CONTACT werken goed en laten het juiste artikel zien.
Bedankt voor het reageren.
Nee, was het maar zo.
De submenu items werken idd goed, maar wanneer ik op OVER MR Spoor klik, moet er onder de slideshow een artikeltekst komen over Over MR Spoor....wat niet gebeurt. Het laatste wat je tevoren heb geklikt blijft staan. Alsof de topmenu items niet klikbaar zijn of zo.
Dit gebeurt bij de topmenu items OVER MR SPOOR, DIENSTEN, EN PROJECTEN.
HOME EN CONTACT werken goed en laten het juiste artikel zien.
17 jan 2023 15:47
Topmenu in joomla 4.2.4. #4
Hoi,
als ik op menu Over MR Spoor klik krijg ik een tekst te zien die anders is als de tekst van de homepage.
Groetjesss
als ik op menu Over MR Spoor klik krijg ik een tekst te zien die anders is als de tekst van de homepage.
Groetjesss

Janp
Bezoeker

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
17 jan 2023 15:48
Topmenu in joomla 4.2.4. #5
Ik raad je aan om te updaten naar Joomla 4.3.6
Verder ook even kijken of er voor je template misschien een update beschikbaar is.
Test die categorie-blog menu's anders ook eens met been ander template.
Verder ook even kijken of er voor je template misschien een update beschikbaar is.
Test die categorie-blog menu's anders ook eens met been ander template.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. Ik beantwoord geen vragen via PM |
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
17 jan 2023 15:58
Topmenu in joomla 4.2.4. #7
@WoodyF4U dus jij ziet ook geen andere tekst? Ben ik dan de enige? Zie mijn afbeelding in me vorige bericht

Janp
Bezoeker

17 jan 2023 16:13
Heeft onderwerp gestart
Topmenu in joomla 4.2.4. #9
Hai,
Ik werk normaal met chrome en zie nu dus dat op Edge idd wel de juiste tekst verschijnt als je erop klikt , maar als ik over de top menu items ga met de cursor dan wordt het submenu als tekst op 1 regel door elkaar getoond.....
Ik werk normaal met chrome en zie nu dus dat op Edge idd wel de juiste tekst verschijnt als je erop klikt , maar als ik over de top menu items ga met de cursor dan wordt het submenu als tekst op 1 regel door elkaar getoond.....
22 jan 2023 10:28
Topmenu in joomla 4.2.4. #10
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Oplossing" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Oplossing" te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
23 jan 2023 12:07
Topmenu in joomla 4.2.4. #12
Als ik tik op het 'hamburger'menu, openen ze gewoon en kan gewoon doortikken op mijn smartphone.
misschien even je browsergeschiedenis/cache wissen op de smartphone?
misschien even je browsergeschiedenis/cache wissen op de smartphone?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit Forum (niet per PM of E-mail) | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
|
23 jan 2023 12:26
Heeft onderwerp gestart
Topmenu in joomla 4.2.4. #13
Hai Romke,
heb ik net gedaan, en topmenu items tonen nu het correcte artikel tekst wanneer ik er 2x achter elkaar op tik... dus weer stap vooruit.
Echter nu in landscape stand toont de slider zich responsive ,maar halverwege de breedte. Echter de DJ slider staat bij Full Width Slider ingesteld op Yes.
Is dat bij jou ook zo? Portrait stand is prima.
heb ik net gedaan, en topmenu items tonen nu het correcte artikel tekst wanneer ik er 2x achter elkaar op tik... dus weer stap vooruit.
Echter nu in landscape stand toont de slider zich responsive ,maar halverwege de breedte. Echter de DJ slider staat bij Full Width Slider ingesteld op Yes.
Is dat bij jou ook zo? Portrait stand is prima.
23 jan 2023 13:34
Topmenu in joomla 4.2.4. #14
Vermoed niet dat dit de oorzaak is, maar zie wel deze melding:
Ik vind het ook vreemd dat je menu normaal getoond wordt. Dat zou volgens mij nog een hamburgermenu moeten zijn op mobiel. Als je er nu 1 opent en dan op een andere klikt, dan gaan de submenu's over elkaar.

Ik vind je menuconstructie niet echt gebruikersvriendelijk. In mijn optiek zouden de menu-items waar een dropdown onder hangt gewoon van het type scheidingsteken moeten zijn. De zogenaamde uitlegtekst die nu verschijnt is eigenlijk overbodig.
Laden voor het <script> met bron ‘joomla4.mr-spoor.nl/media/djextensions/jquery.easing-1.4.1/jquery.easing.min.js’ is mislukt.
Ik vind het ook vreemd dat je menu normaal getoond wordt. Dat zou volgens mij nog een hamburgermenu moeten zijn op mobiel. Als je er nu 1 opent en dan op een andere klikt, dan gaan de submenu's over elkaar.

Ik vind je menuconstructie niet echt gebruikersvriendelijk. In mijn optiek zouden de menu-items waar een dropdown onder hangt gewoon van het type scheidingsteken moeten zijn. De zogenaamde uitlegtekst die nu verschijnt is eigenlijk overbodig.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
|
Tijd voor maken pagina: 0.252 seconden