Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Aantal herinstellingen wachtwoord
Aantal herinstellingen wachtwoord
06 apr 2023 10:34
Hallo,
Ik ben onze nieuwe site aan het testen op de punten 'Gebruikersnaam vergeten' en 'Wachtwoord vergeten'.
Eerst heb ik het 'wachtwoord vergeten' getest en dat werkt prima.
Vervolgens test ik dat met de gebruikersnaam maar krijg geen mail meer met een code.
Nu zie ik dat bij de instellingen van deze gebruiker bij "Aantal herinstellingen wachtwoord" een aantal 1 staat. Daar ligt het waarschijnlijk aan dat ik geen bericht meer krijg. Ik kan echter dat getal niet verhogen of moet dat ergens anders gebeuren.
Tevens: moet voor deze optie het ontvangen van systeemberichten aan of uit staan. Die functie is mij niet geheel duidelijk.
Met vriendelijke groet, Geert
Ik ben onze nieuwe site aan het testen op de punten 'Gebruikersnaam vergeten' en 'Wachtwoord vergeten'.
Eerst heb ik het 'wachtwoord vergeten' getest en dat werkt prima.
Vervolgens test ik dat met de gebruikersnaam maar krijg geen mail meer met een code.
Nu zie ik dat bij de instellingen van deze gebruiker bij "Aantal herinstellingen wachtwoord" een aantal 1 staat. Daar ligt het waarschijnlijk aan dat ik geen bericht meer krijg. Ik kan echter dat getal niet verhogen of moet dat ergens anders gebeuren.
Tevens: moet voor deze optie het ontvangen van systeemberichten aan of uit staan. Die functie is mij niet geheel duidelijk.
Met vriendelijke groet, Geert
- Geert5346
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
06 apr 2023 10:40
Waar kijk je dan?
Bij de gebruikers zelf?
Ga eens naar Gebruikers en dan rechtsboven klikken op Opties.
Daar kun je deze aantallen aanpassen.
Bij de gebruikers zelf?
Ga eens naar Gebruikers en dan rechtsboven klikken op Opties.
Daar kun je deze aantallen aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
06 apr 2023 11:16 - 06 apr 2023 11:20
Joomla heeft rechtsboven een helpknop
En het al dan niet ontvangen van een e-mail met een link heeft hier niets mee te maken. Dus of je probeert gegevens op te vragen van een super gebruiker of er gaat iets anders mis. Het probleem is hier op het forum al wel een paar keer voorbijgekomen.
En ontvang systeemberichten zet je in principe alleen aan voor de belangrijkste super gebruiker.Aantal herinstellingen wachtwoord. Aantal keren dat het wachtwoord opnieuw is ingesteld sinds het laatste herinstellen.
En het al dan niet ontvangen van een e-mail met een link heeft hier niets mee te maken. Dus of je probeert gegevens op te vragen van een super gebruiker of er gaat iets anders mis. Het probleem is hier op het forum al wel een paar keer voorbijgekomen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden