Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

12 apr 2023 13:22
#1
Hallo Forum,

Ik wil op de website die ik met beperkte kennis van Joomla bouw voor de Munt gemeenschap een aanmeld mogelijkheid hebben voor de Slack app in de module plek Bottom B.

En dan graag zoals het onderop boven de disclaimer op deze site www.gulden.com/nl staat.


Dat de mensen zich kunnen aanmelden om deel te nemen aan die Munt de Nederlandse Bitcoin Slack. Dit is de link daarvoor join.slack.com/t/muntdenederla-czt8411/s...ypc5REqfHX4KFmk4FdEw

De website die ik maak is www.muntdenederlandsebitcoin.nl/

Dit is de code van Gulden.org maar ik heb geen idee of ik daar wat mee kan want daar snap ik weinig van vandaar mijn vraag om hulp.
Code:
<div class="slack"> <h3>Meld je aan voor Slack</h3> <div class="slack-form"> <input id="slack-email" type="email" placeholder="E-mailadres"> <span id="slack-button" class="slack-button" data-url="/nl/slack/signup"> Uitnodiging aanvragen <i class="fab fa-slack" aria-hidden="true"></i> </span> <div id="slack-msg" class="slack-msg hide"></div> </div> <div class="slack-desc"> <p>Kort na je aanmelding ontvang je een uitnodiging voor <a href="https://guldencom.slack.com" target="_blank">Guldencom.slack.com</a>. Channels worden gemodereerd en bijgehouden door de Gulden Community. <a href="https://slack.com" target="_blank">Klik hier</a> voor meer informatie over Slack.</p> </div> </div>

Vol verwachting klopt mijn hart.

Sjors

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

12 apr 2023 14:40
#2
Die button op gulden.com doet helemaal niets. Misschien even bij de makers van Slack informeren of en hoe je zoiets kunt embedden in je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37136

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

12 apr 2023 17:46
#3
Goedemiddag Astrid,

Klopt ik probeer het net en die werkt niet meer maar dat staat los van mijn vraag hoe ik in in een module met locatie Bottom B een nog na te vragen script krijg.
Moet dat script dan komen in een user.css?
Ik zal de help van Slack benaderen voor een script.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

12 apr 2023 17:50
#4
Nee een script heeft niets met css te maken.
Meestal kan je het gekregen script gewoon in een module zetten
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37136

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

12 apr 2023 18:55
#5
Dat is nu juist wat ik niet weet hoe ik in een Module een script moet zetten. Is dat simpel uit te leggen?
Is dat een kwestie van een nieuwe Module maken. Het script plaatsen waar normaal tekst staat en de locatie van de module kiezen bij mij dan Bottom B?
Ik heb Slack inmiddels om een script gevraagd.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

Weet iemand hoe ik aanmeld mogelijkheid op mijn 4.29 Joomla site voor Slack maak

13 apr 2023 08:23
#6
Ligt aan het script dat je terugkrijgt. Meestal is het voldoende om het in het codevenster van een module (type aangepast) te plakken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen or Een account aanmaken om te kunnen reageren.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37136
Tijd voor maken pagina: 0.817 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie