Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Favicon wijzigen
Favicon wijzigen
22 feb 2022 11:07 - 22 feb 2022 11:09
Ik gebruik inmiddels Joomla!4.1.0 op een aantal websites. Verder als browser Chrome.
Ik heb op een aantal websites een favicon kunnen plaatsen maar voor 1 website krijg ik het favicon voor de frontend niet gewijzigd. Het vreemde is dat als ik inlog op de backend van die site ik wel het corrtecte favicon zie.
Ik heb alle mogelijke favicon.ico bestandjes gezet in de root, in de template (Cassiopeia) map en in de map media/system/images.
De cache van Chrome en alle history deleeteen heeft ook niet geholpen. Er blijft een verkeerd favicon in de front end tevoorschijn komen. Backend gaat goed.
Enig idee wat ik nog meer kan doen om dit te corrigeren?
PS: Het verkeerde favicon is er notabene een uit een andere site (heb ik waarschijnlijk verkeerd geupload met ftp), die krijg ik dus te zien in de front end maar ook niet weg.
Verkeerde favicon bij url www.depoortzangers.nl
Ik heb op een aantal websites een favicon kunnen plaatsen maar voor 1 website krijg ik het favicon voor de frontend niet gewijzigd. Het vreemde is dat als ik inlog op de backend van die site ik wel het corrtecte favicon zie.
Ik heb alle mogelijke favicon.ico bestandjes gezet in de root, in de template (Cassiopeia) map en in de map media/system/images.
De cache van Chrome en alle history deleeteen heeft ook niet geholpen. Er blijft een verkeerd favicon in de front end tevoorschijn komen. Backend gaat goed.
Enig idee wat ik nog meer kan doen om dit te corrigeren?
PS: Het verkeerde favicon is er notabene een uit een andere site (heb ik waarschijnlijk verkeerd geupload met ftp), die krijg ik dus te zien in de front end maar ook niet weg.
Verkeerde favicon bij url www.depoortzangers.nl
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Favicon wijzigen
22 feb 2022 11:29Code:
https://www.depoortzangers.nl/media/templates/site/cassiopeia/images/favicon.ico
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Favicon wijzigen
22 feb 2022 11:29
Ik zie deze:
Is dat de goede of juist niet?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Is dat de goede of juist niet?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Favicon wijzigen
22 feb 2022 11:45
Hoi Astrid, nee dat is dus de foute, die hoort bij een andere site.
De juiste zie ik wel op de testsite ( www.depoortzangerswoudenberg.nl ) en bij de livesite backend.
Maar..... Jouw file urrl is de goede, die had ik dus even gemist. Net gewijzigd in de door jouw opgegeven lokatie
en WERKEN.
Nu snap ik ook dat heet in de backend wel werkte want die staat ook op de lokatie.
Geweldig bedankt. Opgelost.
De juiste zie ik wel op de testsite ( www.depoortzangerswoudenberg.nl ) en bij de livesite backend.
Maar..... Jouw file urrl is de goede, die had ik dus even gemist. Net gewijzigd in de door jouw opgegeven lokatie
Code:
https://www.depoortzangers.nl/media/templates/site/cassiopeia/images/favicon.ico
Nu snap ik ook dat heet in de backend wel werkte want die staat ook op de lokatie.
Geweldig bedankt. Opgelost.
Groetjes en prettige dag,
Ed
Ed
- kroonsbe
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.624 seconden