Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Graag advies layout

Graag advies layout

28 apr 2022 11:04 - 28 apr 2022 11:06
#1
Deze bijlage is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Hallo,


In het midden die cirkels ( maak ik nog, komen foto's in die cirkels)
Zat ik te denken aan een soort elevator pitch, in dit geval zijn biography, zijn exposite mogelijkheden, en zijn atelier.

Daaronder heb ik die module gebruikt van newsflash, die verwijst nu even naar zijn blog, waar ik wat voorbeeld data heb staan voor de afmetingen.

Ik zit wat met die 2 bovengenoemde in mijn maag.
Die newsflash is me niet duidelijk, volgt hij die blog, of zijn het vaste artikelen?
Als het vaste artikelen zijn, dan kan ik ze ook verwijzen naar artikelen die in verschillende categorieën staan?
Zo ja, krijg ik dan die hele lap tekst erbij? Want ik wil in die vakken van newsflash maar een paar regels, en knop voor link artikel of zo.

Kortom, hoe zouden jullie het oplossen?
Graag advies

bvd

Bijlage niet gevonden

Lang leve de lol.

Dit bericht bevat een bestand als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 28 apr 2022 11:06 door stapper.
  • stapper
  • stapper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 819

Graag advies layout

28 apr 2022 11:55
#2
Een site bouwen is vaak een kwestie van trial en error.
m.a.w. veel testen. Heb je het zelf ook al geprobeerd.
Is het een standaard newsflash van joomla, is het iets van een standaard ingebouwd iets van een template?
Heb je de instellingen van die newsflash dan al eens nagelopen en evt. aangepast.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Romke
  • Romke's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 3629

Graag advies layout

30 apr 2022 09:07
#3
Hallo,

Misschien stelde ik de vraag ook niet goed, het komt ook omdat ik nog nooit eerder meet dit soort modules heb gewerkt.
Ik wou eens wat anders, en al doende leert men.
Ik heb die module en de help wel goed bekeken hoor.. alleen onervarenheid met die module en indeling homepage speelt me wat parten.

Op zich vind ik die indeling van die homepage zo wel mooi, maar ik heb wat moeite met die indeling.
Ik wou hem eerst laten verwijzen naar 3 artikelen die ik al in het hoofd menu heb, die in 3 verschillende categorieën staan, maar dat gaat niet
( of ik moet die 3 in een aparte categorie zetten, dat gaat natuurlijk wel.)

Het punt is dat ik dan die foto die bij dat artikel staat, levens groot krijg en alle tekst.
Ik wil juist die 3 kleine blokken houden houden, Stukje tekst en dan die foto en link of lees meer knop, naar dat artikel.

Ik verwijs hem nu naar die blog en dan is de indeling wel mooi.
Maar wat doet die dan als daar meer artikelen bij komen, volgt hij die? Of kan ik daar 3 vaste artikelen aangeven, dat is me niet duidelijk....
bvd
Lang leve de lol.
  • stapper
  • stapper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 819
Tijd voor maken pagina: 0.814 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie