Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kunena forum (of andere componenten) plaatsen tussen 2 posities
Kunena forum (of andere componenten) plaatsen tussen 2 posities
08 jan 2023 12:03
Hoi,
Ik ben bezig met een site maar nu vroeg ik mij af of je ook het Kunena forum (of andere componenten) kan plaatsen tussen 2 posities.
In mijn huidige layout heb ik POS1, POS2 en POS3.
Ik wil dat POS1 en POS3 zichtbaar blijven en het forum op de plek van POS2 komt.
Nu komt hij helemaal een stuk naar beneden te staan (onder POS1, POS2 en POS3).
Is dat mogelijk?
Ik gebruik joomla 4 en ik heb een premium template ( www.joomla51.com/joomla-templates/j51-magnolia ).
Het voorbeeld is te zien op alltalk.nl (als je op home en forum klikt kun je het zien).
P.S. tevens zie je dat alles iets verspringt (verplaatst) tussen het klikken op home en forum en ik krijg dat niet opgelost, maar daar moet ik denk ik een ander topic voor starten?
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een site maar nu vroeg ik mij af of je ook het Kunena forum (of andere componenten) kan plaatsen tussen 2 posities.
In mijn huidige layout heb ik POS1, POS2 en POS3.
Ik wil dat POS1 en POS3 zichtbaar blijven en het forum op de plek van POS2 komt.
Nu komt hij helemaal een stuk naar beneden te staan (onder POS1, POS2 en POS3).
Is dat mogelijk?
Ik gebruik joomla 4 en ik heb een premium template ( www.joomla51.com/joomla-templates/j51-magnolia ).
Het voorbeeld is te zien op alltalk.nl (als je op home en forum klikt kun je het zien).
P.S. tevens zie je dat alles iets verspringt (verplaatst) tussen het klikken op home en forum en ik krijg dat niet opgelost, maar daar moet ik denk ik een ander topic voor starten?
Alvast bedankt!
- knorde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 jan 2023 13:07
Dan zou je de lay-out met linker en rechter kolom kunnen gebruiken:
www.joomla51.com/demo/0146/index.php/lay...ecol-content-sidecol
Op een klein scherm blijft de volgorde dan wel: Linker kolom bovenaan, dan content (of je forum) en dan daaronder de rechter kolom.
P.S. Je voorbeeldsite is niet te bekijken omdat je dan eerst moet inloggen.
Op een klein scherm blijft de volgorde dan wel: Linker kolom bovenaan, dan content (of je forum) en dan daaronder de rechter kolom.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 jan 2023 13:25
En als het alleen om Kunena gaat, dan kan je ook de wie is online en het inlogformulier van Kunena gebruiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2023 15:17 - 08 jan 2023 15:18Bedankt voor je reactie!Dan zou je de lay-out met linker en rechter kolom kunnen gebruiken:
Je hoeft niet eerst in te loggen (als je naar onderen scrolt zie je het effect wat er gebeurt als het goed is).
Als ik uitgelogd ben zie ik het in ieder geval ook
Ik heb op dit moment al de layou sidecol-content-sidecol (3 delen dus).
Ik zou dan graag willen dat het forum in het midden (content) komt als je erop klikt.
Nu komt hij dan helemaal onderaan te staan.
Het is uiteindelijk de bedoeling om meerdere componenten te gebruiken, het liefst dus zoals bovenstaande als dat mogelijk isEn als het alleen om Kunena gaat, dan kan je ook de wie is online en het inlogformulier van Kunena gebruiken.
- knorde
- Bekend met Joomla!NL
08 jan 2023 15:46
Dan moet je 1 module in de linker kolom plaatsen en de andere in de rechter.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jan 2023 15:46
Dan zou je dus de inlogmodule en wie is online moeten plaatsen in de linker resp. rechter kolom en niet op pos 1 en 3.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2023 16:27
Wat kan het leven soms simpel zijn.
Ik had het in de top content opties geplaatst maar ze moeste in de sidebar.
Door dat aan te passen komt nu het forum wel gewoon netjes in de top content te staan.
Bedankt voor de goede hulp!
Ik had het in de top content opties geplaatst maar ze moeste in de sidebar.
Door dat aan te passen komt nu het forum wel gewoon netjes in de top content te staan.
Bedankt voor de goede hulp!
- knorde
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.842 seconden