Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Beeld verspringt als ik tussen pagina's schakel
08 jan 2023 16:33 - 08 jan 2023 16:33
Hoi,
Ik ben bezig met een site en nu loop ik tegen een probleem aan.
Als ik klik op "Home" / "Forum" / "Inloggen" verspringt het beeld iets.
Als ik schakel tussen "Home" en "Inloggen" verspringt er niets maar als ik schakel tussen "Home" en "Forum" of tussen "Forum" en "Inloggen" verspringt het beeld iets.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
Ik gebruik joomla 4 en ik heb een premium template ( www.joomla51.com/joomla-templates/j51-magnolia ).
Het voorbeeld is te zien op alltalk.nl (als je op "Home" / "Forum" / "Inloggen" klikt kun je het zien).
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een site en nu loop ik tegen een probleem aan.
Als ik klik op "Home" / "Forum" / "Inloggen" verspringt het beeld iets.
Als ik schakel tussen "Home" en "Inloggen" verspringt er niets maar als ik schakel tussen "Home" en "Forum" of tussen "Forum" en "Inloggen" verspringt het beeld iets.
Iemand enig idee wat hier fout gaat?
Ik gebruik joomla 4 en ik heb een premium template ( www.joomla51.com/joomla-templates/j51-magnolia ).
Het voorbeeld is te zien op alltalk.nl (als je op "Home" / "Forum" / "Inloggen" klikt kun je het zien).
Alvast bedankt!
- knorde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 jan 2023 16:42
Ik heb specifiek gelet op de je logo en menu e.d. bij het klikken op de diverse onderdelen. Maar zie niets verspringen.
Denk dat je eerst moet zorgen dat je de site verder vult met eventuele content e.d. en dan nog eens beoordelen, Dat bij de sidebars en/of footer iets verspringt heeft te maken met de grote en invulling van de diverse onderdelen.
Denk dat je eerst moet zorgen dat je de site verder vult met eventuele content e.d. en dan nog eens beoordelen, Dat bij de sidebars en/of footer iets verspringt heeft te maken met de grote en invulling van de diverse onderdelen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
08 jan 2023 16:50 - 08 jan 2023 16:50
Bedankt voor je reactie!
Ik heb er even een filmpje van gemaakt, ik denk dat het zo wel duidelijk is
Klik hier voor het filmpje.
Ik heb er even een filmpje van gemaakt, ik denk dat het zo wel duidelijk is
Klik hier voor het filmpje.
- knorde
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 jan 2023 17:04
De ene keer wordt er een menu-titel Home geladen en getoond.
De andere keer een forum-component.
Als de inhoud daarvan een iets andere breedte heeft door bijvoorbeeld eigen css-waarden, dan kan het inderdaad gebeuren dat het allemaal iets verspringt.'Dat is niet te voorkomen.
Maar zoals Romke al schreef gaat dat waarschijnlijk minder opvallen als er meer content is gevuld.
De andere keer een forum-component.
Als de inhoud daarvan een iets andere breedte heeft door bijvoorbeeld eigen css-waarden, dan kan het inderdaad gebeuren dat het allemaal iets verspringt.'Dat is niet te voorkomen.
Maar zoals Romke al schreef gaat dat waarschijnlijk minder opvallen als er meer content is gevuld.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.636 seconden