Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Banners zonder ronde hoeken
01 aug 2023 19:13
01 aug 2023 19:27 door wesselsjan. Reden: Bestand toevoegen
Heeft onderwerp gestart
opgelost Banners zonder ronde hoeken #1
Op de website
www.franciscus-parochie.nl
heb ik bij alle afbeeldingen de hoeken afgerond met 10px. Dit doorin de custom.css te zetten.
Om de hoeken van de banners bij de vier hoofdmenu-items zonder afgeronde hoeken te plaatsen heb ik in dezelfde custom.css een module class toegevoegd:
Aan de vier banner-modules is onder Geavanceerd bij Module class de naam ‘ bannerhoek’ (met een spatie ervoor) ingevuld.
Uit de bijlage blijkt dat de module class niet aan een class wordt toegevoegd, maar als zelfstandige class wordt toegevoegd. En helaas blijven (daardoor?) de hoeken afgerond.
Wat is het advies?
img {border-radius: 10px;}
Om de hoeken van de banners bij de vier hoofdmenu-items zonder afgeronde hoeken te plaatsen heb ik in dezelfde custom.css een module class toegevoegd:
.bannerhoek {border-radius: 0px;}
Aan de vier banner-modules is onder Geavanceerd bij Module class de naam ‘ bannerhoek’ (met een spatie ervoor) ingevuld.
Uit de bijlage blijkt dat de module class niet aan een class wordt toegevoegd, maar als zelfstandige class wordt toegevoegd. En helaas blijven (daardoor?) de hoeken afgerond.
Wat is het advies?
Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken
02 aug 2023 08:33
02 aug 2023 08:34 door Astrid.
opgelost Banners zonder ronde hoeken #2
Je moet geen spatie voor de module class zetten. En in je css moet jezetten. Je wilt de afbeelding geen ronde hoeken geven en niet de module.
.bannerhoek img {border-radius: 0px;}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit Forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
|
02 aug 2023 10:05
Heeft onderwerp gestart
opgelost Banners zonder ronde hoeken #3
Astrid, bedankt. Dit was de oplossing.
Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden