Hallo ik gebruik Joomla 4.4.4 op Xammp
Los van dat Xammp een draak van een programma is (ik krijg bij bijna iedere start de foutmelding dat MySQL verkeerd is afgesloten), ben ik bang dat ik mogelijk iets verkeerds heb gedaan bij het fixen hiervan (map data-> data _old, nieuwe map data aanmaken, database uit data old -> data kopieren, bestanden uit backup -> data koperen en IBDATA1 uit data old -> data kopieren).
Ik heb 2 menu's aangemaakt:
- een voor bezoekers (=guest) (home-pagina voor gasten)
- een voor bewoners (=registered) (login form voor geregistreerde, registratie aanvullen, wie is ingelogd, nieuws, documenten, archieven, fotos etc)
Beiden op sidebar-right
In eerste instantie werkte dit prima, maar op een gegeven moment bleek het menu voor bewoners (registered) niet meer te worden getoond op de website.
Ik heb geprobeerd de login te verplaatsen naar het bezoekers menu, maar dat lost niets op. Sterker nog, het login form wordt nu ook niet meer getoond,
Ik heb ook geprobeerd het menu op andere posities te plaatsen, maar niets helpt.
Alleen de homepage wordt getoond en de link naar de homepage staat onder de menutitel 'Bezoekers'
In de backend lijkt alles in orde.
Alle items staan vermeld in de menu's en hebben de goede toegangsniveaus. De menu's staan beide gelinked aan sidebar-right.
Ik heb alle instellingen meermaals doorlopen, maar kom er niet uit.
Heeft iemand een idee in welke hoek ik het moet zoeken?
Bij voorbaat zeer grote dank!
André