Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Welke template gebruik jij?
06 mrt 2025 13:46
Welke template gebruik jij? Cassopeia?
Voor mijn websites gebruikte ik in het verleden altijd een gratis template, die was helemaal naar mijn zin. Maar tijden veranderen, template niet meer compatibel met Joomla of de indeling is ouderwets geworden.
Ik vind het altijd moeilijk om een template te kiezen, er zijn zoveel aanbieders, welke is betrouwbaar en in de demo zie ik niet altijd in 1x of die template alles doet wat ik zou willen (nu zijn mijn eisen niet bijzonder - maar ik kom er meestal gaandeweg pas achter dat iets mist.)
Voor Joomla4 gebruik ik Cassopeia, maar heb het idee dat ik tegen wat dingen aanloop die er in missen, bijvoorbeeld geschiktheid voor verschillende devices. Bijvoorbeeld: eea staat oke op de desktop, maar ziet het er niet uit op de GSM. Dan moet je gaan troubleshooten...
Welke template gebruiken jullie? Gratis of betaald? Ervaringen? Dat zou ik heel graag horen!
Alvast bedankt voor je reactie!
Voor mijn websites gebruikte ik in het verleden altijd een gratis template, die was helemaal naar mijn zin. Maar tijden veranderen, template niet meer compatibel met Joomla of de indeling is ouderwets geworden.
Ik vind het altijd moeilijk om een template te kiezen, er zijn zoveel aanbieders, welke is betrouwbaar en in de demo zie ik niet altijd in 1x of die template alles doet wat ik zou willen (nu zijn mijn eisen niet bijzonder - maar ik kom er meestal gaandeweg pas achter dat iets mist.)
Voor Joomla4 gebruik ik Cassopeia, maar heb het idee dat ik tegen wat dingen aanloop die er in missen, bijvoorbeeld geschiktheid voor verschillende devices. Bijvoorbeeld: eea staat oke op de desktop, maar ziet het er niet uit op de GSM. Dan moet je gaan troubleshooten...
Welke template gebruiken jullie? Gratis of betaald? Ervaringen? Dat zou ik heel graag horen!
Alvast bedankt voor je reactie!
- jelly
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
06 mrt 2025 20:13
Als je een beetje handig bent met css raad ik je aan het te ontwikkelen met JoomlArt T4 Template Framework
www.joomlart.com/t4-framework
Gratis met goede support en je kunt er eigenlijk alles wat je wil mee maken.
www.joomlart.com/t4-framework
Gratis met goede support en je kunt er eigenlijk alles wat je wil mee maken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
11 mrt 2025 12:03
Heel tof! Ik heb momenteel een heleboel andere Joomla!-hobbels om glad te strijken, als dat eindelijk eens gedaan is ga ik hier zeker naar kijken! Thanks!
Helaas hier geen andere reacties meer ontvangen van goede ervaringen met (betaalde of gratis) templates.
Zou het leuk vinden om te vernemen wie wat gebruikt.
Helaas hier geen andere reacties meer ontvangen van goede ervaringen met (betaalde of gratis) templates.
Zou het leuk vinden om te vernemen wie wat gebruikt.
- jelly
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
11 mrt 2025 22:10
Ik gebruik Yootheme Pro, met VM-uikit voor Virtuemart.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
12 mrt 2025 08:13
En dan heb je ook nog bijv. Helix Ultimate, een basistemplate die je naar je hand kan zetten.
Overigens is het vaak een heel persoonlijke keuze. Ook een kwestie van uittesten (in een testomgeving, al dan niet lokaal) of de template aan jouw persoonlijke voorkeuren en doel voldoet.
Is je vraag hiermee voldoende beantwoord?
Overigens is het vaak een heel persoonlijke keuze. Ook een kwestie van uittesten (in een testomgeving, al dan niet lokaal) of de template aan jouw persoonlijke voorkeuren en doel voldoet.
Is je vraag hiermee voldoende beantwoord?
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
12 mrt 2025 09:14
Bedankt voor de antwoorden.
Ik was er in geinteresseerd omdat ik er weinig over kon vinden hoe mensen dat aanpakken.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die zomaar wat rondneust op internet en er vervolgens één koopt (bij wie dan ook) en de template een beetje bijwerkt.
Weer iemand anders had een abonnement op (destijds) Shape5 omdat hij die templates prettig (be)werken vond.
Zelf zijn we nogal zuinig en passen we de gratis versie aan, dat voldeed in het verleden prima en nu zijn we dat met Cassiopeia aan het bekijken en proberen.
Mag slotje op.
Ik was er in geinteresseerd omdat ik er weinig over kon vinden hoe mensen dat aanpakken.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die zomaar wat rondneust op internet en er vervolgens één koopt (bij wie dan ook) en de template een beetje bijwerkt.
Weer iemand anders had een abonnement op (destijds) Shape5 omdat hij die templates prettig (be)werken vond.
Zelf zijn we nogal zuinig en passen we de gratis versie aan, dat voldeed in het verleden prima en nu zijn we dat met Cassiopeia aan het bekijken en proberen.
Mag slotje op.
- jelly
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
12 mrt 2025 09:25
Dank voor je terugkoppeling
Dan sluiten we dit topic.
Dan sluiten we dit topic.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.822 seconden