Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Welke template gebruik jij?

06 mrt 2025 13:46
Welke template gebruik jij? Cassopeia?

Voor mijn websites gebruikte ik in het verleden altijd een gratis template, die was helemaal naar mijn zin. Maar tijden veranderen, template niet meer compatibel met Joomla of de indeling is ouderwets geworden.

Ik vind het altijd moeilijk om een template te kiezen, er zijn zoveel aanbieders, welke is betrouwbaar en in de demo zie ik niet altijd in 1x of die template alles doet wat ik zou willen (nu zijn mijn eisen niet bijzonder - maar ik kom er meestal gaandeweg pas achter dat iets mist.)

Voor Joomla4 gebruik ik Cassopeia, maar heb het idee dat ik tegen wat dingen aanloop die er in missen, bijvoorbeeld geschiktheid voor verschillende devices. Bijvoorbeeld: eea staat oke op de desktop, maar ziet het er niet uit op de GSM. Dan moet je gaan troubleshooten...

Welke template gebruiken jullie? Gratis of betaald? Ervaringen? Dat zou ik heel graag horen!

Alvast bedankt voor je reactie!

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• jelly
  • jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

06 mrt 2025 20:13
Als je een beetje handig bent met css raad ik je aan het te ontwikkelen met JoomlArt T4 Template Framework
www.joomlart.com/t4-framework
Gratis met goede support en je kunt er eigenlijk alles wat je wil mee maken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie