Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Voor het publiceren van je eigen Joomla! website gelden een aantal regels.
  1. Je website moet gebouwd zijn in Joomla!
  2. De volledige url dient als onderwerp te worden gebruikt.
  3. De website moet af zijn, niet in aanbouw en actief zijn.
  4. Vermeld verder de volgende gegevens in het topic:
  • Een klikbare url naar de website.
  • De gebruikte versie van Joomla!
  • Alle gebruikte extensies.
Let op: Als je een vraag hebt naar aanleiding van een gegeven suggestie, maak hiervoor dan een nieuw draadje aan. Dit forum is niet bedoeld voor het stellen van vragen!

www.dpa-holland.nl

www.dpa-holland.nl

23 feb 2012 22:10
#1
www.dpa-holland.nl

Joomla vs 1.5.23

Gebruikte Module's
- Jf miniPost-it
- Wie is online
- Afbeeldingen
- Social Media Icons

Plug-ins
- Simpel Picture Slideshow
- AllVideos
- Editor JCE

Ik hoor graag wat jullie er van vinden...

Met vr gr Lou
Discussie gesloten.
  • Lou
  • Lou's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 15

www.dpa-holland.nl

23 feb 2012 23:41
#2
Leuke site alleen zou ik persoonlijk wat meer "militaire" kleuren gebruiken omdat deze site over oude leger voertuigen gaat. De foto's algemeen geeft een 404 pagina.

Vriendelijke groeten, Maarten
Discussie gesloten.
  • quantz
  • quantz's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
  • Berichten: 119

www.dpa-holland.nl

24 feb 2012 02:22
#3
Hallo,

Allereerst proficiat met je website en veel plezier bij het onderhouden!

Al heb ik wel enkele aandachtspuntjes:
Het eerste wat me opvalt is het voorpagina artikel dat er echt niet mooi staat. Het content gedeelte is veel te breed en daardoor lijkt het zeer rommelig en goedkoop. Probeer dus de breedte van jouw content smaller te maken zonder ervoor te zorgen dat jouw menu onder elkaar komt te staan want dat is ook niet heel proper.

Persoonlijk had ik die postit er niet geplaatst, nogmaals dit is puur eigen smaak. In mijn ogen past het niet in het geheel en dat maakt het dan ook terug wat goedkoop uitzien.

Ik zie vele evenementen foto's. Misschien is het leuk als je al de foto's ook integreert in je website.

Wat me bij het bekijken van de foto's ook opviel is dat de template niet meegaat met de lengte van de content. Kijk zelf maar op www.dpa-holland.nl/index.php/fotos/evenementen-fotos of www.dpa-holland.nl/index.php/te-koop

Het forum, probeer de kleuren zo aan te passen dat deze perfect passen met de kleuren van de website.

Er zijn nog wel wat punten maar misschien ben ik te veel gesteld op het uiterlijk van een website en te weinig op de content zelf.
Met vriendelijke groet,
Shaun Janssens
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.041 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie