- Je website moet gebouwd zijn in Joomla!
- De volledige url dient als onderwerp te worden gebruikt.
- De website moet af zijn, niet in aanbouw en actief zijn.
- Vermeld verder de volgende gegevens in het topic:
- Een klikbare url naar de website.
- De gebruikte versie van Joomla!
- Alle gebruikte extensies.
www.chryslerptcruiserhuren.nl
08 jun 2012 09:56 - 08 jun 2012 09:57Ik heb deze site nu klaar en ben benieuwd naar de reacties van de experts hier.
Gebouwd met Joomla 2.5.4
Template: Afterburner
Phoca Gallery
Fox contact
BT slide show
ITP Social buttons
Hulp van dit fantastische forum!!
- blackcruiser
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
08 jun 2012 10:31- Zet je mod_rewrite aan zodat die index.php uit je url weg gaat.
- Jammer dat niet alle foto's op de site staan en dat je door moet klikken naar een ander fotoalbum
- Kijk nog even naar je introtekst. Vooral die eerste zin over dat jubileum. Later geef je namelijk aan dat de auto ook heel geschikt is voor andere gelegenheden.
- Kijk of je je contactformulier zodanig aan kunt passen dat de datum en het aantal kilometers ook als invulveld beschikbaar zijn.
- Maak ook in je intro-artikel een link naar je contactpagina.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jun 2012 11:26 - 08 jun 2012 12:02Astird, hartstikke bedankt weer!!Astrid schreef : Ziet er netjes uit. Paar kleine puntjes:
Heb ik gedaan, ziet er inderdaad een stuk beter uit!
- Zet je mod_rewrite aan zodat die index.php uit je url weg gaat.
Jammer dat niet alle foto's op de site staan en dat je door moet klikken naar een ander fotoalbum Heb ik bewust gedaan. De foto's zijn allemaal een beetje hetzelfde. Mensen die echt interesse hebben, klikken wel door.
Kijk nog even naar je introtekst. Vooral die eerste zin over dat jubileum. Later geef je namelijk aan dat de auto ook heel geschikt is voor andere gelegenheden. Fanatastische tip, meteen aangepast!
Kijk of je je contactformulier zodanig aan kunt passen dat de datum en het aantal kilometers ook als invulveld beschikbaar zijn. Is me ook gelukt.
Maak ook in je intro-artikel een link naar je contactpagina. Goed idee, heb ik dus gedaan.
- blackcruiser
-
08 jun 2012 11:40 - 08 jun 2012 11:45Een keurige, nette, rustige en overzichtelijke website.
2 opmerkingen:
je favicon. Ik zie een oog en deze kan ik niet echt plaatsen. Je logo bevat een mooi icoon. Waarom gebruik je deze niet als favicon?
footer. deze mis ik. heeft de template rt_afterburner geen standaard footer? Hier zou je bijv je naw gegevens, disclaimer etc kwijt kunnen en natuurlijk copyright gegevens
edit: ik zie nog wat: in het logo icoon alsmede de linken in de content van je website zijn allemaal rood. De tekst onder je bedrijfsnaam ineens roze...misschien wat meer eenheid hierin brengen?
Groetjes
Renata
KvK nr. 51546418
een goed gezond 2013
- Renata
-
08 jun 2012 12:17Renata schreef : Beste blackcruiser
Een keurige, nette, rustige en overzichtelijke website.
2 opmerkingen:
je favicon. Ik zie een oog en deze kan ik niet echt plaatsen. Je logo bevat een mooi icoon. Waarom gebruik je deze niet als favicon?
Ga ik proberen!
footer. deze mis ik. heeft de template rt_afterburner geen standaard footer? Hier zou je bijv je naw gegevens, disclaimer etc kwijt kunnen en natuurlijk copyright gegevens
Goed idee, heb ik inmiddels aangepast.
edit: ik zie nog wat: in het logo icoon alsmede de linken in de content van je website zijn allemaal rood. De tekst onder je bedrijfsnaam ineens roze...misschien wat meer eenheid hierin brengen?
Goed gezien, ga ik aanpassen!
Groetjes
Renata
Renata, bedankt!
- blackcruiser
-
08 jun 2012 12:57Keurige website, ziet er mooi en overzichtelijk uit.
ratar
- Ratar
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
08 jun 2012 13:01Een heel mooi resultaat, en leuk dat je de opmerkingen zo vlug overneemt.
Dus mooie site, mijn complimenten.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- blackcruiser
-
- blackcruiser
-