- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla melding: De update is voltooid met fouten
30 nov 2023 11:43Ik heb een Joomla 4.3 naar 4.4 update uitgevoerd.
Joomla geeft dan deze meldingen:
De update is voltooid met fouten. Controleer de updatelogboeken /home/skutsjem/domains/skutsjemuseum.nl/public_html/mobiel/administrator/logs/joomla_update.php voor meer informatie.
Het wordt aanbevolen om de site te herstellen vanuit de back-up, los de problemen op die tot de fout bij de update hebben geleid en probeer opnieuw te updaten.
Er kan altijd om hulp gevraagd worden op het Joomla! forum forum.joomla.org/
Korte lijst van vastgelegde fouten
Error on updating manifest cache: (type, element, folder, client) = (plugin, module, plg_editors-xtd_module, 0)
Error on updating manifest cache: (type, element, folder, client) = (plugin, stats, plg_system_stats, 0)
Error on updating manifest cache: (type, element, folder, client) = (plugin, updatenotification, plg_system_updatenotification, 0)
Ik heb hierna de update naar Joomla 5.0.1. vandaag ook gewoon uit kunnen voeren, was heel snel klaar.... maar geeft weer dezelfde melding.
De site werkt ook gewoon goed en snel, geen problemen
Ik heb werkelijk geen idee wat ik met deze melding moet doen, of hoe ik het kan oplossen.
Is voor nu dus niet zo'n probleem, maar wellicht voor later...?
Graag jullie idee hierover.
Alvast bedankt.
Mvg. Rein
- reinman
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
30 nov 2023 14:17Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 nov 2023 14:35 - 30 nov 2023 14:35O..heeft het daar mee te maken.
Ja, dat zou kunnen kloppen.
Er staan inderdaad nog 2 heel oude templates bij, die dus niet geschikt zijn voor Joomla 4 of 5 en die zich ook niet meer laten installeren.
Maar hoe verwijder ik die dan?
- reinman
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
30 nov 2023 14:50Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team