- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Nieuw artikel maken geeft fout melding
21 mrt 2024 11:25 - 21 mrt 2024 13:01Update uitgevoerd naar 5.0.3
1 Melding categorie post installatie berichtenht
is dit de reden dat ik als administrator bijvoorbeeld geen artikelen kan aanmaken?access Update voor het instellen van de Content-Encoding Headerhtaccess Update voor het instellen van de Content-Encoding HeaderSinds versie 4.2.9Voor 4.2.9 bevatte het standaard htaccess.txt bestand een onjuiste code voor het toevoegen van de "Content-Encoding" HTTP header. Dit kan resulteren in dubbele coderingsfouten wanneer Joomla is geïnstalleerd in een submap en zowel deze map als de bovenliggende map een .htaccess bestand met deze code bevat. De noodzakelijke wijzigingen moeten handmatig worden aangebracht op de bestaande .htaccess bestanden, omdat dit bestand niet automatisch kan worden bijgewerkt.De oude code:Header append Content-Encoding gzipDe nieuwe code:Header set Content-Encoding gzip
foutmelding bij het proberen te plaatsen van een nieuw artikel:
Er heeft zich een fout voorgedaan.
0 Call to undefined method Joomla\CMS\Application\AdministratorApplication::isAdmin()
blockquote { margin-left: 0.39in; margin-right: 0.39in; background: transparent }h1 { margin-bottom: 0.08in; background: transparent; page-break-after: avoid }h1.western { font-family: "Liberation Serif", serif; font-size: 24pt; font-weight: bold }h1.cjk { font-family: "Noto Serif CJK SC"; font-size: 24pt; font-weight: bold }h1.ctl { font-family: "Lohit Devanagari"; font-size: 24pt; font-weight: bold }p { line-height: 115%; margin-bottom: 0.1in; background: transparent }
- HvU
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
21 mrt 2024 17:28Heb je dit ook als je Casseopeia instelt als standaard template?
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
21 mrt 2024 18:35Deze melding krijg je als je een extensie gebruikt die niet compatible is met je PHP-versie en/of Joomla versie.0 Call to undefined method Joomla\CMS\Application\AdministratorApplication::isAdmin()
Zet Foutopsporing systeem op Ja. Grote kans dat je dan de boosdoener vindt.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 mrt 2024 22:02- HvU
- Bekend met Joomla!NL
22 mrt 2024 07:19Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 mrt 2024 09:45Zelf ook nog wat rond gezocht naar mogelijke oorzaken.
Ik kwam daar tegen dat joomla draait op een subadres en dat zou problemen geven met htaccess bestanden die de update dan tweek eer langs ziet komen.
Inmiddels de fout opsporing gedraaid en dat leverde de volgende resultaten op
Login of registreer om deze te zien.
De laatste grote aktie die ik heb kunnen uitvoeren voor de update naar 5.0 was het verwijderen van een grote groep aanmelders daarna backup en daarna update
Bij akkeeba staan ook ??? omdat ik niet in de goede direcory mijn backup laat opslaan.
- HvU
- Bekend met Joomla!NL
22 mrt 2024 09:48Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 mrt 2024 15:59Waar kan ik de resultaten van de opsporingsactie vinden?
- HvU
- Bekend met Joomla!NL
22 mrt 2024 16:52 - 22 mrt 2024 17:05in mijn geval
Edit Astrid: Ik heb je berichten samengevoegd en je tweede bijlage verwijderd omdat die niets toevoegt.
- HvU
- Bekend met Joomla!NL
22 mrt 2024 17:04Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
23 mrt 2024 14:10- HvU
- Bekend met Joomla!NL
23 mrt 2024 14:22Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid