Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
PHP tijdelijke map
PHP tijdelijke map
25 nov 2024 16:29 - 25 nov 2024 16:36
Ik krijg in Joomla 5 de waarschuwing:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Heb er geen idee van hoe ik dat moet doen. Moet ik via de DirectAdmin van de provider ergens een map aanmaken en dan in de Php.ini een verwijzing zetten?PHP tijdelijke map is niet ingesteld. Deze map is de map die PHP gebruikt om een geüpload bestand op te slaan voordat Joomla dit bestand kan benaderen. Hoewel als de map niet is ingesteld, het niet altijd een probleem is; als er problemen zijn met het niet vinden van manifest - of geüploade bestanden, kan het instellen van dit bestand in het php.ini bestand het probleem oplossen.
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- eluijten
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
PHP tijdelijke map
25 nov 2024 16:37En in 99% van de gevallen is het geen probleem. Dus als alles goed werkt, dan hoef je daar niets mee te doen.Hoewel als de map niet is ingesteld, het niet altijd een probleem is;
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
PHP tijdelijke map
25 nov 2024 16:48
Bedankt Astrid.
Heb gepoogd om het citaat "tussen TAGs te zetten", maar weet niet hoe. Ben echt een Newbe, sorry
Heb gepoogd om het citaat "tussen TAGs te zetten", maar weet niet hoe. Ben echt een Newbe, sorry
- eluijten
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
PHP tijdelijke map
25 nov 2024 16:59 - 25 nov 2024 16:59
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.755 seconden