Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Les Arbres Disign / Flexi Contact Plus
31 okt 2024 14:20
Hallo, ik gebruik Flexi contact Plus in mijn site De Radio Amateur. Nu wil ik gaan upgraden naar Joomla 5 en kijk ik eerst mijn extenties even na.
Het was me al opgevallen dat al enige tijd geen updates meer van Les Arbres Design verschenen. Op dit moment is hun website dood en op de Joomla Extentie directorie komt deze app niet meer voor.
Jammer, het was en is een goed product.
Kan iemand mij vertellen om deze extentie in Joomla 5 ook nog goed functioneert? (versie 18,17)
Heeft iemand een tip voor een alternatieve extentie die even effectief en volledig in zijn functionaliteit is en even makkelijk in gebruik?
Bij voorbaat hartelijk dank, Koos
Het was me al opgevallen dat al enige tijd geen updates meer van Les Arbres Design verschenen. Op dit moment is hun website dood en op de Joomla Extentie directorie komt deze app niet meer voor.
Jammer, het was en is een goed product.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Kan iemand mij vertellen om deze extentie in Joomla 5 ook nog goed functioneert? (versie 18,17)
Heeft iemand een tip voor een alternatieve extentie die even effectief en volledig in zijn functionaliteit is en even makkelijk in gebruik?
Bij voorbaat hartelijk dank, Koos
- Radio
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
31 okt 2024 15:07
Even
hier
kijken en uitproberen zou ik zeggen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
31 okt 2024 16:30
Je hebt helemaal gelijk Astrid.
Mijn gedachte is wel: ik ben vast niet de enige die hier tegen aan loopt.
Iemand die dit al heeft uitgeprobeerd?
1. Flexi contact op joomla 5 of
2. een alternatief gevonden?
Mijn gedachte is wel: ik ben vast niet de enige die hier tegen aan loopt.
Iemand die dit al heeft uitgeprobeerd?
1. Flexi contact op joomla 5 of
2. een alternatief gevonden?
- Radio
- Joomla!NL ontdekker
02 nov 2024 17:33
Teleurgesteld omdat niemand reageerde heb ik een testsite geopend en het uitgeprobeerd.
Flexi Contact plus blijkt goed te werken in J5. Bewijst weer eens wat een goede producten LesArbres maakte. Hun service was overigens ook altijd geweldig.
Jammer dat ze weg zijn. Weet iemand de oorzaak hiervan?
P.s maak niet de fout om De Gedrag - Achterwaartse compatibiliteit Plugin uit te schakelen. Ik deed dat wel om te kijken of Flexi contact dan ook nog werkte. De hele site vliegt er dan uit met de melding Class "JPlugin" not found
Gelukkig was dit een testsite
Flexi Contact plus blijkt goed te werken in J5. Bewijst weer eens wat een goede producten LesArbres maakte. Hun service was overigens ook altijd geweldig.
Jammer dat ze weg zijn. Weet iemand de oorzaak hiervan?
P.s maak niet de fout om De Gedrag - Achterwaartse compatibiliteit Plugin uit te schakelen. Ik deed dat wel om te kijken of Flexi contact dan ook nog werkte. De hele site vliegt er dan uit met de melding Class "JPlugin" not found
Gelukkig was dit een testsite
- Radio
- Joomla!NL ontdekker
02 nov 2024 17:43
Fijn voor je dat hij nog werkt.
Ik vind het riskant om een extensie te gebruiken waarvan de ontwikkelaar gestopt is, maar dat is jouw keuze.
Ik zal dit draadje sluiten.
Ik vind het riskant om een extensie te gebruiken waarvan de ontwikkelaar gestopt is, maar dat is jouw keuze.
Ik zal dit draadje sluiten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.662 seconden