Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Lay-out van ICagenda event list in Acymailing

10 apr 2025 21:47
Hallo,

Ik wil de lay-out van de ICagenda add-on in een Acymailing nieuwsbrief aanpassen.
De tools zijn er om de css van het betreffende block-ID aan te passen, maar het werkt niet of ik doe iets verkeerd. Mijn bedoeling is om op één lijn de titel van het event, de datum en de locatie te tonen en de lay-out aan te passen met css.Ik zocht op het Acymailing Forum naar een oplossing en zag dit topic .Voordat ik een nieuw topic start bij Acymailing: kent iemand de oplossing of heeft de TS, overigens een bekende van dit forum, hiervoor een oplossing kunnen bekomen ?

Dank
Luk

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

11 apr 2025 15:06
Dat was ik.
Maar uiteindelijk ben ik daar toen niet verder gegaan omdat het voor de website waar ik toen mee bezig was tich niet gewenst was.
Maar als jij er middels een ticket wel meer duidelijkheid over krijgt, hoop ik dat je het hier wil delen.
Mogelijk heb ik en anderen er dan ook wat aan.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

• WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

12 apr 2025 18:54
Dag Wouter,

Ik heb een ticket geopend bij Acymailing en kreeg volgende reactie: "De titel van het event, de datum en de locatie op één lijn tonen, kan spijtig genoeg niet".
Ik ben er dan niet mee verder gegaan, te meer omdat de aangeleverde css ook niet werkt.

Ik ga mijn oor eens te luisteren leggen bij ICagenda zelf. ICagenda heeft ook een module "recent events" en modules kunnen ook door Acymailing overgenomen worden..
De lay-out is ook niet wat ik wens, maar hopelijk heeft ICagenda daar een oplossing voor.

Als er nog iets uit de bus komt, zal ik dit melden.

Luk

• Luk
  • Luk's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Tijd voor maken pagina: 0.589 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie