Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Ik zoek een goed contactformulier.
17 jun 2025 14:04
Beste mensen, voor mijn JM5- website zoek ik een goed beveiligd contactformulier, dat simpel in te vullen is.
Ik heb mij al wat georienteerd in de joomla extensies, maar wordt overspoeld door een hoeveelheid aan mogelijkheden cq. formulieren.
NB: eea. mag ook als een betaalde versie worden geadviseerd.
Graag jullie ervaring en advies.
Hartelijke groeten, Rashmideva
Ik heb mij al wat georienteerd in de joomla extensies, maar wordt overspoeld door een hoeveelheid aan mogelijkheden cq. formulieren.
NB: eea. mag ook als een betaalde versie worden geadviseerd.
Graag jullie ervaring en advies.
Hartelijke groeten, Rashmideva
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- Rashmideva
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
17 jun 2025 14:10
Wat is er mis met het standaard contact formulier?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
17 jun 2025 14:37 - 17 jun 2025 14:39
Astrid.
Ik las tijdens mijn zoektocht, dat het standaardformulier van Joomla, niet afdoende tegen spam beveiligd.
Daarom heb ik ook geen poging gedaan om dit te installeren.. Mocht je van mening zijn dat het standaard contactformulier wel afdoende werkt,
dan zou ik graag informatie krijgen over hoe ik dat correct moet installeren. Moet ik dan ook nog reCaptcha van Google installeren?
Of zit dat al ingesloten bij het Joomla contactformulier -en moet ik dat apart activeren?
Dankjewel alvast!
Rashmideva
Ik las tijdens mijn zoektocht, dat het standaardformulier van Joomla, niet afdoende tegen spam beveiligd.
Daarom heb ik ook geen poging gedaan om dit te installeren.. Mocht je van mening zijn dat het standaard contactformulier wel afdoende werkt,
dan zou ik graag informatie krijgen over hoe ik dat correct moet installeren. Moet ik dan ook nog reCaptcha van Google installeren?
Of zit dat al ingesloten bij het Joomla contactformulier -en moet ik dat apart activeren?
Dankjewel alvast!
Rashmideva
Laatst bewerkt 17 jun 2025 14:39 door Rashmideva.
- Rashmideva
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
17 jun 2025 16:05
Ik zou wel deze
captcha plugin
erbij installeren. En eventueel ook nog
deze
. Wij gebruiken al sinds het begin het standaard formulier en krijgen nauwelijks tot geen spam. Dus weet niet waar dat gerucht vandaan komt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden