Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Acymailing configuratie DNS
07 jan 2026 21:12
Het probleem met die sepcialcontainer zal wel opgelost worden. Hoop ik. Mijn zoon studeerd IT en gaat er zijn hoofd eens bijleggen. Als ik de oplossing heb voeg ik ze hier wel toe.
Alle voorgaande problemen die ik had zijn blijkbaar vanzelf opgelost. Op dit detail na. Als ik een nieuwsbrief verstuur dan is hij niet zichtbaar in bvb mijn inbox van gmail maar wel als ik op "alle mails" klik. Daar heeft hij dan wel het label "inbox" maar staat zelf niet onder inbox. Vreemd toch? Het is nu finetunen. Ik laat deze post nog even open voor als er nog gerelateerde problemen zouden komen al denk ik dat dat niet het geval zal zijn.
Op het volgende probleem na. Maar misschien is dat niet bij jullie. Als ik nu mijn site open dan kom ik in de frontend editor terecht en staan mijn gegevens van de nieuwsbrief onderaan al ingevuld. Kan er iemand mijn site eens openen en kijken of dat ook zo bij jullie is? Zal waarschijnlijk zijn omdat ik op site ben ingelogd? Maar waarom had ik dat vroeger niet?
Alle voorgaande problemen die ik had zijn blijkbaar vanzelf opgelost. Op dit detail na. Als ik een nieuwsbrief verstuur dan is hij niet zichtbaar in bvb mijn inbox van gmail maar wel als ik op "alle mails" klik. Daar heeft hij dan wel het label "inbox" maar staat zelf niet onder inbox. Vreemd toch? Het is nu finetunen. Ik laat deze post nog even open voor als er nog gerelateerde problemen zouden komen al denk ik dat dat niet het geval zal zijn.
Op het volgende probleem na. Maar misschien is dat niet bij jullie. Als ik nu mijn site open dan kom ik in de frontend editor terecht en staan mijn gegevens van de nieuwsbrief onderaan al ingevuld. Kan er iemand mijn site eens openen en kijken of dat ook zo bij jullie is? Zal waarschijnlijk zijn omdat ik op site ben ingelogd? Maar waarom had ik dat vroeger niet?
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
07 jan 2026 21:33
Lijkt me beter als je gewoon zelf even uitlogt.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
07 jan 2026 23:19
Ja daar ben ik na een tijd achter gekomen maar ik kon de post niet meer bewerken tegen die tijd. Soms is het simpel maar je moet er op komen. En liefst voor je om info vraagt 
Een automatische welkomstbrief lijkt nog niet te lukken bij nieuwe aanmelding, maar misschien lukt dat niet in de gratis versie.
En mails komen in spam terecht. Kan ik daar iets aan doen of is dat onderhevig aan de inbox van de ontvanger?
Een automatische welkomstbrief lijkt nog niet te lukken bij nieuwe aanmelding, maar misschien lukt dat niet in de gratis versie.
En mails komen in spam terecht. Kan ik daar iets aan doen of is dat onderhevig aan de inbox van de ontvanger?
Discussie gesloten.
- Faan
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
08 jan 2026 09:08
Automatisch kan inderdaad niet in de gratis versie. Deze is echt alleen geschikt om handmatig nieuwsbrieven te versturen. En meestal is het voldoende om de mail 1x te markeren als geen spam (met name Gmail heeft hier inderdaad last van) en/of het verzendadres toe te voegen aan de lijst met veilige afzenders/contacten.
Overigens sluit ik dit draadje nu, omdat het alle kanten op gaat. Maak gerust een nieuw topic aan als je nog vragen hebt.
Overigens sluit ik dit draadje nu, omdat het alle kanten op gaat. Maak gerust een nieuw topic aan als je nog vragen hebt.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.975 seconden