Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Waar verplicht wachtwoord herinstellen na het inloggen?

27 nov 2024 21:41
Ik werk met Joomla 5.2.2 (de laatste versie op het moment van schrijven) en een third party template.
Ik voeg als admin een nieuwe gebruiker toe en stel in dat die meteen na het aanmelden zijn paswoord moet aanpassen (Vereis wachtwoord herinitialisatie = AAN)
Echter, als ik me dan aanmeld (met het door de admin ingestelde wachtwoord) als die nieuwe gebruiker, krijg ik nergens iets te zien waar ik het paswoord kan herinstellen.
Ik kan me dus als die gebruiker blijven aanmelden met dat door de admin ingestelde wachtwoord.
(Ik wil ook niet dat gebruikers hun profiel kunnen editeren - dus langs die weg hun paswoord aanpassen kan niet)

Ik wil dat de gebruiker na de eerste maal inloggen VERPLICHT zijn wachtwoord moet aanpassen.
Wat mis ik?
Alvast bedankt

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• peterd
  • peterd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

27 nov 2024 22:46
Goede vraag.
Voor zover ik heb kunnen vinden is dit probleem inmiddels al bekend bijh de ontwikkelaars.
Echter heeft dat nog niet tot een oplossing geleid.
Kijk hier maar: forum.joomla.org/viewtopic.php?t=1006818

Ik raad je aan een Github account aan te maken (als je dat nog niet hebt) en dan aanhaken op dat bestaande probleem of anders zelf een nieuw issue starten
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.622 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie