Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost custom css in helix template warptheme

custom css in helix template warptheme

04 sep 2024 22:22
#1
Hallo allen,

Ik heb voor jullie waarschijnlijk een heel simpele vraag maar ik kom er met mijn houtje touwtje code ervaring niet uit. Ik heb een website gebouwd met helix een template. Nu wil ik een kolom een andere kleur geven, van boven naar beneden. De linker kolom van mijn body, ik heb de module positie left gegeven in het helix systeem. Ik heb een custom css template aangemaakt, maar waar zet ik nu de code om de achtergrond kleur te veranderen en wat voeg ik in de custom css ruimte van het helix veld in? Volgens mij is het heel simpel maar ik ben al uren aan het stoeien.

De website staat nog niet online, maar mijn eigen website heeft een rechterkolom en heeft ook een helix template builder. Als ik met de ontwikkelaarstool inspecteer zie ik id="sp-right" maar ook sp-column. Wat zou ik waar moeten invullen om een hele kolom van boven naar beneden een andere achtergrond kleur te geven?

Mijn eigen website als voorbeeld is onsvarendwoonschip .nl (Ik heb laatst ook al gezocht hoe ik dat hier op de juiste manier hier moet weergeven)

Hartelijk dank alvast!
  • GB22
  • GB22's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11

custom css in helix template warptheme

05 sep 2024 07:32
#2
In principe kan je dit (naar wens aanpassen en ik denk dan #sp-right vervangen door #sp-left) plaatsen bij je template bij custom code en dan in het veld custom css
Code:
#sp-right {   background-color: #0D7A7A;   color: #fff;   margin-top: 50px; } #sp-right h5, #sp-right h4, #sp-right a{   color:#fff; }
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37309

custom css in helix template warptheme

05 sep 2024 09:58
#3
echt super tof, dank! Ik heb er vannacht zelf nog over nagedacht...
  • GB22
  • GB22's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 11
Tijd voor maken pagina: 0.886 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie