Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak of iets anders?
Fout opsporingssysteem niet uit te schakelen - Cloudfare oorzaak of iets anders?
20 dec 2024 13:11 - 21 dec 2024 09:38
Op de site
www.atelierdebonteezel.nl/
kan ik de button Fout opsporingsysteem niet uitzetten omdat ik dan de template van de backend (administrator) kwijt raak en niets meer kan aanklikken, zelfs niet de button. Dat betekent dat op de frontend steeds links onder het Joomla icoon zichtbaar blijft. Ik heb al diverse malen de joomla core opnieuw ge-upload, zelfs via FTP. Alleen via Cpanel naar bestanden en dan naar configuration.php pas ik debug weer aan:
Dan komt de template weer tevoorschijn.
Ik heb de site op een andere server gezet: Geen problemen. Ook Foutrapportage op Maximum = geen resultaten.
Om te weten: de DNS verwijst naar een cloudfare omgeving. Is dat de oorzaak? Iets met cache die niet geleegd wordt? Ik heb geen invloed/inlog op de Cloudfare, wordt door iemand anders beheert. Iemand een helder idee?
Jooomla 5.2.2, PHP 8.3.14
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
public $debug = true;.
Ik heb de site op een andere server gezet: Geen problemen. Ook Foutrapportage op Maximum = geen resultaten.
Om te weten: de DNS verwijst naar een cloudfare omgeving. Is dat de oorzaak? Iets met cache die niet geleegd wordt? Ik heb geen invloed/inlog op de Cloudfare, wordt door iemand anders beheert. Iemand een helder idee?
Jooomla 5.2.2, PHP 8.3.14
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- ericpaap
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
20 dec 2024 13:42- Gebruik je de originele .htaccess van Joomla 5.2.2?
- Heb je Gzip aanstaan
- Zie je foutmeldingen in webdeveloperstools als je de backend laadt? (css bestanden niet gevonden of niet kunnen laden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 dec 2024 15:55
Verder kan ik je aanraden om diensten zoals Cloadflare of GoDaddy niet te gebruiken.
Vorig jaar heb ik een website die veel problemen had eerst gemigreerd van Joomla 3 naar 5.
Die site hing ook achter zo'n DNS-bedrijf.
Ik heb de website na de migratie verhuis naar een betrouwbare hoster en in dit geval zonder GoDaddy.
De vorige beheerders van die website hadden dat destijds ingesteld ivm DDOS-aanvallen.
Maar sinds de website bij de nieuwe hoster draait zonder GoDaddy hebben zij al een jaar geen problemen meer gehad.
Vorig jaar heb ik een website die veel problemen had eerst gemigreerd van Joomla 3 naar 5.
Die site hing ook achter zo'n DNS-bedrijf.
Ik heb de website na de migratie verhuis naar een betrouwbare hoster en in dit geval zonder GoDaddy.
De vorige beheerders van die website hadden dat destijds ingesteld ivm DDOS-aanvallen.
Maar sinds de website bij de nieuwe hoster draait zonder GoDaddy hebben zij al een jaar geen problemen meer gehad.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
20 dec 2024 16:36
Hi
bedankt voor je antwoord. Ik heb admintools draaien en daarmee de .htaccess gemaakt. Kan ik een "gewone" .htaccess van Joomla zelf zonder problemen erop zetten? Kwestie van uploaden en naam van oude .htacces veranderen en testen?
Gzip had ik ook al uitgezet.
Er verschijnen geen foutmeldingen vai Maximum systeem foutmeldingen.
Alleen via Inspector zie je nog wat staan, waar ik niets meekan. Zie nieuwe screendump.
bedankt voor je antwoord. Ik heb admintools draaien en daarmee de .htaccess gemaakt. Kan ik een "gewone" .htaccess van Joomla zelf zonder problemen erop zetten? Kwestie van uploaden en naam van oude .htacces veranderen en testen?
Gzip had ik ook al uitgezet.
Er verschijnen geen foutmeldingen vai Maximum systeem foutmeldingen.
Alleen via Inspector zie je nog wat staan, waar ik niets meekan. Zie nieuwe screendump.
- ericpaap
- Joomla!NL ontdekker
-
20 dec 2024 17:05
Ik kan niks met je screenshot omdat de helft ontbreekt. Maar ziet er niet goed uit.
En ja je kunt je .htaccess vervangen.
En ja je kunt je .htaccess vervangen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
20 dec 2024 20:27
Screendump van frontend en backend
- ericpaap
- Joomla!NL ontdekker
-
20 dec 2024 20:30
.htaccess Joomla vervangen: geen effect op probleem van Fout Opsporings button en template backend.
- ericpaap
- Joomla!NL ontdekker
-
20 dec 2024 20:50 - 21 dec 2024 07:33
Sowieso vreemde meldingen (o.a.een fout in widget.min.js waardoor debug niet goed geladen wordt), maar het lijkt me zinvoller om foutopsporing uit te zetten en te kijken wat je dan voor meldingen krijgt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden