Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 5.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
joomla site niet goed op telefoon
31 okt 2025 19:10 - 01 nov 2025 09:35
Hallo ik ben webmaster van
www.dgfeanwalden.nl
en tevens mijn eigen website
www.haremaker.nl
mijn joomla versie's zijn de jongste versie's.
Ik ontdek dat de site dgfeanwalden.nl op een telefoon maar een gedeelde voorpagina laat zien. Wie kan vertellen wat daar de oorzaak van is?
Alvast bedankt voor de reactie Mvg Kees
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Ik ontdek dat de site dgfeanwalden.nl op een telefoon maar een gedeelde voorpagina laat zien. Wie kan vertellen wat daar de oorzaak van is?
Alvast bedankt voor de reactie Mvg Kees
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Mvg Kees,
Laatst bewerkt 01 nov 2025 09:35 door Astrid.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
01 nov 2025 09:38
Ik heb je vraag verplaatst naar het Joomla 5 forum omdat je site niet op Joomla 6 draait. Graag versie vermelden in plaats van "laatste versie".
In je header staat een tabel van 1134px breed, en dat past dus niet op een telefoon
In je header staat een tabel van 1134px breed, en dat past dus niet op een telefoon
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 nov 2025 14:18
Hallo Astrid, bedankt voor je antwoord.
Het probleem heb ik ontdekt dat het is dat een mededeling aangaf dat top 1 nhiet aanwezig is hoe los ik dat op?
Ik heb hier even die mededeling;
Ontbrekende kop 1. Kop 1 moet het begin zijn van het hoofdgedeelte van de inhoud en is de belangrijkste kop die het algemene doel van de pagina beschrijft. Meer informatie over Koppenstructuur.
Hoe kan ik dat oplossen?
Alvast bedankt voor de reactie
Kees
Het probleem heb ik ontdekt dat het is dat een mededeling aangaf dat top 1 nhiet aanwezig is hoe los ik dat op?
Ik heb hier even die mededeling;
Ontbrekende kop 1. Kop 1 moet het begin zijn van het hoofdgedeelte van de inhoud en is de belangrijkste kop die het algemene doel van de pagina beschrijft. Meer informatie over Koppenstructuur.
Hoe kan ik dat oplossen?
Alvast bedankt voor de reactie
Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
03 nov 2025 14:24 - 03 nov 2025 14:25
Dat heeft niets met je probleem te maken. De structuur van je site klopt dus niet, dus daar moet je inderdaad ook naar kijken.
Hier wat leesvoer
.
En kijk ook eens goed naar de lay-out van je site. Je menu valt zo ongeveer van het scherm af doordat je zoveel info kwijt wilt bovenin. Bij een juiste lay-out, staat het menu bovenaan de pagina.
En kijk ook eens goed naar de lay-out van je site. Je menu valt zo ongeveer van het scherm af doordat je zoveel info kwijt wilt bovenin. Bij een juiste lay-out, staat het menu bovenaan de pagina.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 03 nov 2025 14:25 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
10 nov 2025 17:13
Hallo Kees,
Zoals Astrid al aangeeft werk je met een tabel, daar kan een telefoon niet mee werken.
Jr zult losse modules moeten maken of allen om moeten zetten naar een <div> structuur zodat het op de telefoon ook toegankelijk is.
Zoals Astrid al aangeeft werk je met een tabel, daar kan een telefoon niet mee werken.
Jr zult losse modules moeten maken of allen om moeten zetten naar een <div> structuur zodat het op de telefoon ook toegankelijk is.
- pjasmits
-
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.794 seconden