Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 6.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Fout op update pagina
Fout op update pagina
14 dec 2025 07:34
Hoi,
Bij een aantal andere sites ging de update naar 6 probleemloos echter bij één site is er een probleem.
Ten eerste geeft admin aan dat Joomla kan updaten naar Joomla 5 ipv 6, terwijl 5.4.1. actief is.
Ten tweede krijg ik een foutmelding op de Joomla update site: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de JSON-gegevens: HTTP-statuscode 500.
Ten derde als ik dit doe: The 'Gedrag - Achterwaartse compatibiliteit' Plugin Must be Disabled, dan doet de site het niet meer.
Alvast dank voor enige informatie.
Bij een aantal andere sites ging de update naar 6 probleemloos echter bij één site is er een probleem.
Ten eerste geeft admin aan dat Joomla kan updaten naar Joomla 5 ipv 6, terwijl 5.4.1. actief is.
Ten tweede krijg ik een foutmelding op de Joomla update site: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de JSON-gegevens: HTTP-statuscode 500.
Ten derde als ik dit doe: The 'Gedrag - Achterwaartse compatibiliteit' Plugin Must be Disabled, dan doet de site het niet meer.
Alvast dank voor enige informatie.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- Dafilla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Fout op update pagina
14 dec 2025 10:01
Heb je je update-sites ook al een keer opnieuw opgebouwd?
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Fout op update pagina
14 dec 2025 12:38
Dank voor de reactie. Dat had ik nog niet gedaan maar nu wel, echter het heeft het probleem nog niet verholpen.
- Dafilla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Fout op update pagina
14 dec 2025 12:56
Misschien
hier
ook even kijken?
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Fout op update pagina
14 dec 2025 13:10
Ik zal inderdaad even in de richting van de plugins kijken en zal het laten weten. Alvast bedankt.
- Dafilla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.835 seconden