Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 6.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
inloggen in de backend
inloggen in de backend
19 feb 2026 10:01
Hallo, ik heb problemen met het inloggen in de backend van mijn Joomla site.
Ik probeer met mijn inlognaam in te loggen maar dan zou ik de knop Inloggegevens vergeten? kunnen gebruiken maar dat geeft een voor mij onbegrijpelijke site.
Wie heeft dat probleem wel eens meer gehad?
Alvast bedankt voor het antwoord
Mvg Kees
Ik probeer met mijn inlognaam in te loggen maar dan zou ik de knop Inloggegevens vergeten? kunnen gebruiken maar dat geeft een voor mij onbegrijpelijke site.
Wie heeft dat probleem wel eens meer gehad?
Alvast bedankt voor het antwoord
Mvg Kees
Mvg Kees,
Discussie gesloten.
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
inloggen in de backend
19 feb 2026 10:41
Krijg je een foutmelding? Inloggegevens vergeten werkt niet voor Super Gebruikers. En je link gaat naar de uitleg om je wachtwoord te veranderen/herstellen, maar heb je daar al iets van geprobeerd? Je probleem is mij niet helemaal duidelijk.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
inloggen in de backend
19 feb 2026 16:49
Hallo Astrid, ja ik heb die pagina in het Nederlands gekregen maar de oplossingen die daarin staan zijn niet voor versie Joomla 6.x.
Er staat o.a. ook in die tekst ga met DirectAdmin naar de database in die gehele lijst daarin zie ik geen knopje voor het gaan naar de database, hoe kom ik daar wel want daarin kan je ook je w8w wijzigen.
Dus de vraag is waar zit de mogelijkheid om de database open te maken binnen DirectAdmin?
Mvg Kees
Er staat o.a. ook in die tekst ga met DirectAdmin naar de database in die gehele lijst daarin zie ik geen knopje voor het gaan naar de database, hoe kom ik daar wel want daarin kan je ook je w8w wijzigen.
Dus de vraag is waar zit de mogelijkheid om de database open te maken binnen DirectAdmin?
Mvg Kees
Mvg Kees,
Discussie gesloten.
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
inloggen in de backend
19 feb 2026 17:05
De vraag is wel waarom je ineens niet meer kunt inloggen in de backend.
Maar om je vraag te beantwoorden: bij mysql management zit een button om direct naar phpmyadmin te gaan.
Maar om je vraag te beantwoorden: bij mysql management zit een button om direct naar phpmyadmin te gaan.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden