Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 6.X die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost inloggen en uitloggen
inloggen en uitloggen
29 apr 2026 22:00
Het is me gelukt om in en uitloggen voor elkaar te krijgen..
Maar met Inloggen krijg ik het formulier van Joomla en niet het formulier van Membership Pro.
Hoe kan ik dat regelen.
Dank je.
Maar met Inloggen krijg ik het formulier van Joomla en niet het formulier van Membership Pro.
Hoe kan ik dat regelen.
Dank je.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
inloggen en uitloggen
30 apr 2026 09:33 - 30 apr 2026 13:55
Misschien handig om ook even te verwijzen naar je
eerdere vraag
(die heb ik overigens gesloten). Je maakt er op deze manier een zoekplaatje van voor degenen die je willen helpen. Heb je mijn tip al opgevolgd om een ticket aan te maken bij de makers? Of zet hier de inloggegevens van een testgebruiker neer als vertrouwelijke informatie (slotje op werkbalk gebruiken), zodat in ieder geval de moderators even kunnen kijken.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 30 apr 2026 13:55 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 00:14 - 01 mei 2026 13:05
Ik heb dit in mijn artikel staan en dan zie ik zowel de tekst Inloggen en de tekst Uitloggen staan.
Als ik op beide druk kom ik bij Inloggen in het inlogformulier en bij Uitloggen geeft hij netjes aan dat ik uitgelogd ben.
Dat is verder goed gegaan. Alleen ik wil nu als men niet ingelogd is dat er inloggen staat en als men ingelogd is dat er Uitloggen staat.
Wat moet ik hier aanpassen dat het werkt.
Als ik op beide druk kom ik bij Inloggen in het inlogformulier en bij Uitloggen geeft hij netjes aan dat ik uitgelogd ben.
Dat is verder goed gegaan. Alleen ik wil nu als men niet ingelogd is dat er inloggen staat en als men ingelogd is dat er Uitloggen staat.
Code:
<li><a href="index.php?Itemid=160">Inloggen</a>
<a href="index.php?option=com_users&view=login&layout=logout&task=user.menulogout">Uitloggen</a></li>
Laatst bewerkt 01 mei 2026 13:05 door Astrid.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 00:23
Hier nog de inloggegevens van de test gebruiker
Inlognaam: Senna
Wachtwoord: ulolF66q
Inlognaam: Senna
Wachtwoord: ulolF66q
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 01:17
Inmiddels heb ik bij VIP in de menubalk een module geplaatst.
Inlogmodule aangemaakt, {loadmoduleid } in een artikel geplaatst, het artikel in een menu-item gezet en VIP in de menubalk er naar toe gelinkt.
Het lijkt dat het werkt. Maar het stuurt me door naar de login van Joomla. Vreemd dat gebeurt alleen bij mij anderen komen wel in het programma.
Bij al de andere menulinks heb ik verschillende inlog manieren geprobeerd, Maar ik kom steeds in de Joomla inlog uit.
Inlogmodule aangemaakt, {loadmoduleid } in een artikel geplaatst, het artikel in een menu-item gezet en VIP in de menubalk er naar toe gelinkt.
Het lijkt dat het werkt. Maar het stuurt me door naar de login van Joomla. Vreemd dat gebeurt alleen bij mij anderen komen wel in het programma.
Bij al de andere menulinks heb ik verschillende inlog manieren geprobeerd, Maar ik kom steeds in de Joomla inlog uit.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 13:13
Waarom steeds zo moeilijk? Maak gewoon een menu item aan van het type gebruikers-inlogformulier?
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 18:24
Dat heb ik gedaan. Maar dan stuurt hij mij naar component/users.
Ik kom wel eerst in mijn inlogformulier en als ik daar een gebruikersnaam en wachtwoord invul dan wordt ik door gestuurd naar een inlogformulier van Joomla ipv naar het artikel
Ik kom wel eerst in mijn inlogformulier en als ik daar een gebruikersnaam en wachtwoord invul dan wordt ik door gestuurd naar een inlogformulier van Joomla ipv naar het artikel
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 18:40
ik stuur wat screenschots van hoe ik het gedaan heb en het werkt niet
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 18:42
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 19:00
Ik weet niet of ik het goed zie, maar verwijs je nu na het inloggen door naar een inlogformulier?
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
inloggen en uitloggen
01 mei 2026 19:03
Ja maar ik probeer het met het inlogformulier en doorverwijzen naar programmas waar het heen moet dat werkt niet hij geeft steeds gebruikersnaam en wachtwoord fout
Mijn zelf gemaakte inlogformulier dan stuurt hij me inderdaad door naar inlogformulier van joomla
Mijn zelf gemaakte inlogformulier dan stuurt hij me inderdaad door naar inlogformulier van joomla
Discussie gesloten.
- Pluto
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.780 seconden