Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Upgrade gedaan van 1.7.3 naar 2.5.1 stuit op problemen

Upgrade gedaan van 1.7.3 naar 2.5.1 stuit op problemen

02 feb 2012 22:26 - 02 feb 2012 22:29
#1
Ik heb zojuist de upgrade gedaan van 1.7.3 naar 2.5.1; ik stuit op twee problemen:

Upgradefout:

Kopiëren mislukt
JInstaller: :Installeren: Fout SQL DB functie is mislukt met het volgende foutnummer 1060
Duplicate column name 'ordering' SQL=ALTER TABLE `jos_languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
SQL =
ALTER TABLE `#__languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;Bestanden bijwerken: SQL fout bestand DB functie is mislukt met het volgende foutnummer 1060
Duplicate column name 'ordering' SQL=ALTER TABLE `jos_languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
SQL =
ALTER TABLE `#__languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;


Het tweede probleem is dat bijn FOX Contact Formulieren het helemaal niet meer doen. Deze geven een HTTP 500 error.

Wie kan/wil mij helpen met deze twee problemen??

Bedankt, Ad Vogels

Edit Jelle.D: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (Help!!) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 02 feb 2012 22:29 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Advogels
  • Advogels's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Upgrade gedaan van 1.7.3 naar 2.5.1 stuit op problemen

02 feb 2012 22:53
#2
Ik zou je willen verzoeken om voor je tweede probleem straks een nieuw onderwerp aan te maken.

Wat betreft je update van 1.7.3 naar 2.5.1:
Ik geloof dat deze goed is verlopen. Sommige updates lijken al eerder gebeurd te zijn waardoor je deze fouten tegenkomt.

Ga via de back-end naar Extensions / Extensions Manager / Database en klik op Fix.
Dit zou eventuele fouten op moeten lossen.
Discussie gesloten.
  • Ronald
  • Ronald's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Upgrade gedaan van 1.7.3 naar 2.5.1 stuit op problemen

02 feb 2012 23:42
#3
Beste Ronald,

dank je wel. Actie is uitgevoerd en problemen zijn weg.

Ik zal mijn tweede probleem uit het item apart op het forum zetten.

Dank, Ad Vogels
Discussie gesloten.
  • Advogels
  • Advogels's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.837 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie