Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe moet ik upgraden?
Hoe moet ik upgraden?
12 feb 2012 10:41
Het blijft even een gok, maar dan nog even de map includes verwijderen en die van een 1.6.6 erin zetten. En ik zou hetzelfde even doen met de map administrator/includes.
Als dat ook niet werkt dat vermoed ik dat er niets anders opzit dan opnieuw te beginnen.
Als dat ook niet werkt dat vermoed ik dat er niets anders opzit dan opnieuw te beginnen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Hoe moet ik upgraden?
12 feb 2012 10:47 - 12 feb 2012 10:48
Ik kan wel weer in mijn back-end! maar de artikelen werken nog niet als ik daar klik geeft hij:
Fatal error: Call to undefined method JToolBarHelper::checkin() in /public/sites/www.anitaspaardenwereld.nl/Joomla/administrator/components/com_content/views/articles/view.html.php on line 80
Fatal error: Call to undefined method JToolBarHelper::checkin() in /public/sites/www.anitaspaardenwereld.nl/Joomla/administrator/components/com_content/views/articles/view.html.php on line 80
- AnitaWe
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
12 feb 2012 12:31
Blijft nog steeds gokken, maar misschien zelfde truuk uithalen met administrator/components/com_content
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden