Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe moet ik upgraden?
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 21:21
Hoi, Ik heb een 1.6.6 site. Graag wil ik hier een 2.5.1 site van maken maar ik weet niet hoe dat moet. De vorige keer dat ik het had geprobeerd ging het helemaal mis en moest ik mijn site door de provider laten herstellen. Jupgrade krijg ik niet geïnstalleerd en verder heb ook niet zo'n idee hoe ik dit juist moet doen.
Wie kan mij verder helpen?
Wie kan mij verder helpen?
- AnitaWe
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 21:24
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 21:58 - 10 feb 2012 21:59
Hoi Jelle,
Ik heb het even door gelezen.
Volgens methode 2 in de site van de link heb ik uitgevoerd en nu heb ik een fatal error...
mijn administrator is nu niet meer te bereiken. Hier stond niets over op die site
Ik heb het even door gelezen.
Volgens methode 2 in de site van de link heb ik uitgevoerd en nu heb ik een fatal error...
mijn administrator is nu niet meer te bereiken. Hier stond niets over op die site
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 22:17Dat klopt daar staat ook niets over omdat het als je de documentatie leest moet het goed gaan.mijn administrator is nu niet meer te bereiken. Hier stond niets over op die site
Maar ik lees dat je ook al eerder problemen gehad hebt en ik weet zo niet waar de fout vandaan komt.
Neem aan dat je voor het upgraden een back-up heb gemaakt zet dat maar eerst terug.
En Jupgrade is er ook niet voor om een site van 1.6.6 te gebruiken, dit programma is voor een upgrade van 1.5 naar 1.6 of hoger.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 22:20 - 10 feb 2012 22:22
Deze melding krijg ik nu:
Fatal error: Class 'JPlatform' not found in /public/sites/www.anitaspaardenwereld.nl/Joomla/libraries/import.php on line 45
Is hier iets simpel aan te veranderen? Of toch back-up terug zetten?
(Mijn frontend doet het nu nog wel, eerdere pogingen deed dat het ook niet meer.)
Maar hoe kan ik dan upgraden?
Fatal error: Class 'JPlatform' not found in /public/sites/www.anitaspaardenwereld.nl/Joomla/libraries/import.php on line 45
Is hier iets simpel aan te veranderen? Of toch back-up terug zetten?
(Mijn frontend doet het nu nog wel, eerdere pogingen deed dat het ook niet meer.)
Maar hoe kan ik dan upgraden?
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 22:26
Tja weet het ook zo niet, maar in dit draadje heb je ook al een poging gewaagd.
Met dezelfde foutmelding en ook veel uitleg.
forum.joomlanl.nl/forum/15-1-6-x-en-1-7-...o-1-7-0-package.html
Met dezelfde foutmelding en ook veel uitleg.
forum.joomlanl.nl/forum/15-1-6-x-en-1-7-...o-1-7-0-package.html
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Hoe moet ik upgraden?
10 feb 2012 22:34
Ja maar daar kwam ik ook niet verder mee...
Betekent dit dat ik nooit kan upgraden en gedoemd ben tot 1.6.6? Dat zal toch niet?!
Kan ik ook niet op mijn ftp een nieuwe versie installeren o.i.d. en mijn huidige database behouden?
Betekent dit dat ik nooit kan upgraden en gedoemd ben tot 1.6.6? Dat zal toch niet?!
Kan ik ook niet op mijn ftp een nieuwe versie installeren o.i.d. en mijn huidige database behouden?
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
11 feb 2012 09:56
Vannacht de back-up van de FTP gemaakt maar website is nog steeds onbereikbaar!
Mijn back-end is ook niet te bereiken, dus de akeeba back-up kan ik dus ook niet uitvoeren. of is daar een ander foefje voor?
Mijn back-end is ook niet te bereiken, dus de akeeba back-up kan ik dus ook niet uitvoeren. of is daar een ander foefje voor?
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
11 feb 2012 10:04
Neem aan dat je nu nog steeds op 1.6 zit?
Je hebt nu een backup. Dus haal de map libraries van de server en zet er een map libraries uit een installatiepakket van 1.6.6. op. Long shot, maar zou kunnen werken.
Je hebt nu een backup. Dus haal de map libraries van de server en zet er een map libraries uit een installatiepakket van 1.6.6. op. Long shot, maar zou kunnen werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Hoe moet ik upgraden?
12 feb 2012 10:21
Enige conclusie is dat je provider geen 1.6.6 backup heeft teruggezet maar eentje van na je mislukte poging tot upgraden. Dat bestand import.php bestond nog niet in die map in 1.6.6.
Kijk eens met ftp of je een map met de naam cli in je root hebt.
Kijk eens met ftp of je een map met de naam cli in je root hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden