Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update naar 2.5.1 via Admin Tools
19 feb 2012 12:16
Ik wil mijn site updaten naar de 2.5.1 versie. Na een beetje gelezen te hebben op dit forum heb ik eerst een 1.7.5 gedowloaded en via ftp over mijn site gekopieerd. Dit is prima gelukt. Volgens dit forum zou ik nu via Akeeba Admin Tools kunnen updaten naar 2.5.1. Zodoende heb ik Admin Tools 2.2.0 Core gedownloaded en geïnstalleerd. Maar Admin tools zegt mijn versie 1.7.5 is en up to date is. Ik zie nergens dat ik kan updaten naar 2.5.1. Mis ik iets?
- dawebmasta
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
19 feb 2012 12:21
Heb je al bij de standaard update van Joomla gekeken? Misschien staat de update hierbij vermeld en kun je het van hieruit doen?
- mark24
- Bekend met Joomla!NL
19 feb 2012 13:37
Dat heb ik dus gisteren eens geprobeerd, al wat ik kreeg was een foutmelding en daarna een witte pagina in de backend. Ik geraakte dus niet meer in de backend zodoende ik nog eens heel 1.7.5 via ftp over mijn site heb laten draaien. Nu werkt mijn backend weer, dus ik zou graag updaten naar 2.5.1 via Admin Tools, maar dat lukt niet
- dawebmasta
20 feb 2012 06:50
Wellicht is dit ook voor jou een oplossing. Ik had problemen met update vanaf 1.6. Updates van Joomla.nl en de update van joomla zelf werkte niet. In backend kon ik niet meer inloggen.
Mijn hoster (webreus) heeft een installer van plesk. Daar 1 x op update geklikt en ik zat met een paar seconden automatisch op 2.5.1. Als dit bij jouw hoster ook mogelijk is zou ik dit eens proberen.
Mijn hoster (webreus) heeft een installer van plesk. Daar 1 x op update geklikt en ik zat met een paar seconden automatisch op 2.5.1. Als dit bij jouw hoster ook mogelijk is zou ik dit eens proberen.
- edwerf
- Bekend met Joomla!NL
21 feb 2012 09:15 - 21 feb 2012 17:55
Is dat dan speciale hosting voor Joomla? Toch raar dat Admin tools zegt dat versie 1.7.5 de laatste up-to-date versie is.
Edit Astrid: Ik heb je andere identieke post/topic verwijderd omdat crossposting op dit forum verboden is.
Edit Astrid: Ik heb je andere identieke post/topic verwijderd omdat crossposting op dit forum verboden is.
- dawebmasta
21 feb 2012 18:18 - 21 feb 2012 18:28
Sorry voor dat! Ik vond dat dit topic plots meer ging over updaten naar 2.5 in het algemeen dan over Akeeba Admin Tools. Dus ik dacht om daar eens een apart topicje over te beginnen.
- dawebmasta
22 feb 2012 14:58 - 22 feb 2012 14:59
Oef, update toch gelukt. Gewoon updatepakket naar 2.5.1 gedownload, uitgepakt en manueel via ftp over mijn site geplaatst, daarna via extension manager de database gecontroleerd en hersteld en dan via de extension manager 'ontdekken' alle extensions geüpdatet en klaar is kees. Werkt als een trein. Dit topic mag gesloten worden. Iedereen bedankt.
- dawebmasta
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden