Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Van joomla 1.7.5 NL met VM 2.0 NL naar joomla 2.5.1
20 feb 2012 16:29
Dag, ook ik wil upgraden van joomla 1.7.5 NL naar 2.5.1 NL. Kan simpel zie ik via extensiebeheer, updaten. Ik zie inderdaad 2.5.1 staan. Ik begrijp dat ik na de update ook even het taalpakket nl moet installeren. Dit gaat mij allemaal wel lukken denk ik.
Maar werkt Virtuemart 2.0 NL ook nog bij 2.5.1? Graag even bericht. Mocht iemand in het Noorden mij willen assisteren, graag.
Maar werkt Virtuemart 2.0 NL ook nog bij 2.5.1? Graag even bericht. Mocht iemand in het Noorden mij willen assisteren, graag.
- ronorw
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
20 feb 2012 18:53
Hallo ronorw,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
VM 2.0 werkt idd met Joomla 2.5.1, dus dat is geen probleem. En ja, je kunt gewoon via extensiebeheer upgraden.
Let wel op dat er nog volop ontwikkeld wordt bij VM en dat er dus nog bugs inzitten. Er zijn betaversies beschikbaar.
K werkt redelijk goed, maar N heeft weer een bug, dus die moet je even niet hebben.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
VM 2.0 werkt idd met Joomla 2.5.1, dus dat is geen probleem. En ja, je kunt gewoon via extensiebeheer upgraden.
Let wel op dat er nog volop ontwikkeld wordt bij VM en dat er dus nog bugs inzitten. Er zijn betaversies beschikbaar.
K werkt redelijk goed, maar N heeft weer een bug, dus die moet je even niet hebben.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 feb 2012 20:06 - 20 feb 2012 20:55
Dank voor je bericht. Ik zit nu op 2.5.1 zonder problemen! Voor wat betreft Virtuemart. Kan ik de twee 2.0.1.k zips/rars na de upgrade naar 2.5.1 gewoon via extensiebeheer installeren met behoud van artikelen (dus over mijn bestaande 2.0.0 heen installeren)?
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
21 feb 2012 08:28
Ja, maar je kunt de 2.0 ook verwijderen. Dan blijven de tabellen ook staan. Wel altijd even backup maken voor de zekerheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 feb 2012 10:40
De eerste error in de backend als ik de bezorgmethode (weight_countries) wil veranderen:
Fatal error: Call to a member function getListFooter() on a non-object in /home/xxx/domains/xxx.nl/public_html/administrator/components/com_virtuemart/views/shipmentmethod/tmpl/default.php on line 92
Weet je wat ik moet doen? Ik heb nog steeds VM 2.0.0.
Fatal error: Call to a member function getListFooter() on a non-object in /home/xxx/domains/xxx.nl/public_html/administrator/components/com_virtuemart/views/shipmentmethod/tmpl/default.php on line 92
Weet je wat ik moet doen? Ik heb nog steeds VM 2.0.0.
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
21 feb 2012 10:59
Daar zitten echt nog heel veel fouten in. Minimaal even updaten naar versie K.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
21 feb 2012 11:10
Naar K gegaan. En weg zijn mijn artikelen... Ze zijn wel zichtbaar op de backend en staan wel gepubliceerd...
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
21 feb 2012 11:11
Menu-item opnieuw aanmaken?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
21 feb 2012 11:21 - 21 feb 2012 11:27
1. Helpt niet. Ik heb als menu item: VirtueMart » VirtueMart Standaard Layout
2. En zie bijlage. De VM menu items worden onoverzichtelijk.
3. VM geeft aan dat er een update is naar 2.02. Moet ik die draaien?
2. En zie bijlage. De VM menu items worden onoverzichtelijk.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
3. VM geeft aan dat er een update is naar 2.02. Moet ik die draaien?
- ronorw
- Joomla!NL ontdekker
-
21 feb 2012 11:28
Nee, die moet je niet draaien, dan ben je weer terug bij af.
En je kunt ergens bij de configuration aanzetten dan je engelse vertalingen i.p.v. strings wilt als de nl vertalingen ontbreken.
VM rammelt echt nog behoorlijk, dus is voorlopig niets aan te doen.
En je kunt ergens bij de configuration aanzetten dan je engelse vertalingen i.p.v. strings wilt als de nl vertalingen ontbreken.
VM rammelt echt nog behoorlijk, dus is voorlopig niets aan te doen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden