Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Upgrade van 1.5 naar 2.5
Upgrade van 1.5 naar 2.5
29 feb 2012 10:57
Beste allemaal,
Ik wil graag mijn website upgraden van 1.5 naar 2.5. Mijn Template is gemaakt met Artisteer 2.0 Ik heb hier geen origineel Artisteer bestand meer van. Kan ik zonder mijn template te upgraden toch overstappen op 2.5 Wat zijn de risico's?
Ik wil graag mijn website upgraden van 1.5 naar 2.5. Mijn Template is gemaakt met Artisteer 2.0 Ik heb hier geen origineel Artisteer bestand meer van. Kan ik zonder mijn template te upgraden toch overstappen op 2.5 Wat zijn de risico's?
- Jacobs
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade van 1.5 naar 2.5
29 feb 2012 11:45
Een Joomla 1.5-template moet worden omgebouwd naar een 2.5 template.
Het zal niet werken door het mee te nemen naar 2.5
Je zou met de nieuwste versie van Artisteer een nieuw template kunnen maken of een bestaand template dat al 2.5 geschikt is aanpassen naar jouw wensen.
Info over het upgraden van je website naar 2.5 vind je via deze link . (Engels talig)
Het zal niet werken door het mee te nemen naar 2.5
Je zou met de nieuwste versie van Artisteer een nieuw template kunnen maken of een bestaand template dat al 2.5 geschikt is aanpassen naar jouw wensen.
Info over het upgraden van je website naar 2.5 vind je via deze link . (Engels talig)
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Upgrade van 1.5 naar 2.5
29 feb 2012 12:37
Bedankt voor je reactie. Hoe kan ik zien of mijn template gemaakt is voor 1.5 of 2.5? Deze is recentelijk gemaakt, maar wel met Artisteer 2.0 Ik heb nooit de mogelijkheid gehad om aan te geven of ik het voor 1.5 of 2.5 wilde maken.
www.piakaas.nl
www.piakaas.nl
- Jacobs
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade van 1.5 naar 2.5
29 feb 2012 13:38
Volgens mijn werken alleen Artisteer templates gemaakt met Artisteer 3.1.0.48375 met Joomla 2.5
Versie 2 in ieder geval niet.
Versie 2 in ieder geval niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Upgrade van 1.5 naar 2.5
17 mrt 2012 17:00
Is het ook mogelijk mijn template te upgraden naar 2.5 zonder gebruik te maken van Artisteer. Bijvoorbeeld met het geen op deze site
www.web-effect.nl/joomla-cursus/tutorial...la-template-tutorial
beschreven staat?
www.web-effect.nl/joomla-cursus/tutorial...la-template-tutorial
beschreven staat?
- Jacobs
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade van 1.5 naar 2.5
17 mrt 2012 17:53
Meestal kiest men voor Artisteer bij gebrek aan HTML, CSS en PHP kennis. Mocht je daar inmiddels wel over beschikken, dan is het zeker een optie om het zelf handmatig te doen.
- Otto
- Bezoeker
Upgrade van 1.5 naar 2.5
17 mrt 2012 18:52
Otto, dankjewel voor je antwoord. Klopt hetgeen op die site staat ook? Of is er ergens anders op internet betere info beschikbaar?
- Jacobs
- Bekend met Joomla!NL
Upgrade van 1.5 naar 2.5
17 mrt 2012 18:55
Als ik er vlot overheen kijk, dan zie ik geen ernstige onvolkomenheden.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden