Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Jupgrade en dan?
Jupgrade en dan?
08 mrt 2012 16:25
Gisteren heb ik een nieuwe template gemaakt met Artisteer. Deze lijkt aan mijn verwachtigen te voldoen, maar ditmaal heb ik het origineel bewaard en kan deze dus nog wijzigen. Ik heb deze geupload en geinstalleerd. Het ziet er best goed uit. Dus heb ik vervolgens Jupgrade gebruikt en de installatie verliep vlot. Ik zie een correcte backend, maar de frontend klopt niet, althans onder
www.neeteson.nl/jupgrade
. Op de reguliere URL staat mijn oude website en zie ik ook nog de oude backend. Verder heb ik een database repair uitgevoerd en dan lijkt het of alles in orde is, inclusief de extensies. Wat is nu de bedoeling? Moet ik de files (van Jupgrade) nog verplaatsen via Filezilla? Ik wil geen fout maken, anders heb ik weer heel veel werk om e.e.a. in orde maken.
- docneet
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Jupgrade en dan?
08 mrt 2012 16:53
Je oude site blijft netjes in leven. En ik zou, totdat je je nieuwe klaar hebt, alles mooi in de map jupgrade laten staan.
E.e.a kan nog veroorzaakt worden door menu-instellingen, module-instellingen etc.
E.e.a kan nog veroorzaakt worden door menu-instellingen, module-instellingen etc.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Jupgrade en dan?
08 mrt 2012 19:04
Wanneer ik naar de jupgrade url ga dan zie ik mijn site in een zeer beperkte vorm, zonder artikelen e.d. De backend ziet er goed uit, maar blijkbaar ontbreekt de door mij gemaakte template (met Artisteer 3.0). Wanneer ik de templates bekijk staan er 3 voor de site en 2 voor administrator. Die voor de site geven dus niet datgene wat ik voor ogen heb. Zoek ik naar mijn eigen template dan wordt deze wel gevonden, maar wanneer ik er op klik krijg ik de melding: 500 - An error has occurred. Extension record not found in database Extension record not found in database Return to Control Panel. In styles kan ik wel mijn template selecteren, maar dan is de site geheel niet meer bereikbaar.
Met Filezilla ingelogd staat mijn template wel op de juiste plaats, naast de standaard templates van 2.5.2, evenals de oude standaard templates (die ook ook niet tegenkom in de backend).
Betekent dit dat de door mij gemaakte template nog steeds niet geschikt is voor 2.5.x.x of doe ik iets anders verkeerd?
Met Filezilla ingelogd staat mijn template wel op de juiste plaats, naast de standaard templates van 2.5.2, evenals de oude standaard templates (die ook ook niet tegenkom in de backend).
Betekent dit dat de door mij gemaakte template nog steeds niet geschikt is voor 2.5.x.x of doe ik iets anders verkeerd?
- docneet
- Bekend met Joomla!NL
Jupgrade en dan?
08 mrt 2012 19:09
Als je de juiste Artisteer versie hebt gebruikt en je hebt je template geinstalleerd, dan kan je nog proberen om via extensiebeheer een database repair uit te voeren en te kijken of er onder het tabblad ontdekken nog iets te ontdekken valt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Jupgrade en dan?
08 mrt 2012 19:16
Ik heb een database repair uitgevoerd. Dit levert verder niets op. Onder "ontdekken" valt niets te ontdekken en onder "warnings" staat: The PHP temporary directory is the directory that PHP uses to store an uploaded file before Joomla! can access this file. Whilst the directory not being set isn't always a problem, if you are having issues with manifest files not being detected or uploaded files not being detected, setting this in your php.ini file might fix the issue.
Of dat nog iets kan oplossen?
Of dat nog iets kan oplossen?
- docneet
- Bekend met Joomla!NL
Jupgrade en dan?
12 mrt 2012 13:48
Kan aan je Aristeer versie liggen. De laatste is volgens mij 3.1.0.48375
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Jupgrade en dan?
13 mrt 2012 18:18
Ja, ik vrees het ook. Ik moet een andere oplossing gaan zoeken, want Artisteer gaat mij op termijn teveel kosten (Heb het programma maar eens in de 2 jaar nodig, zo lijkt het nu).
- docneet
- Bekend met Joomla!NL
Jupgrade en dan?
13 mrt 2012 18:58hallo,docneet schreef : Ja, ik vrees het ook. Ik moet een andere oplossing gaan zoeken, want Artisteer gaat mij op termijn teveel kosten (Heb het programma maar eens in de 2 jaar nodig, zo lijkt het nu).
Dus kunnen we deze topic sluiten?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.708 seconden