Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Migratie 1.7.5 naar 2.5.0
08 mrt 2012 17:27 - 08 mrt 2012 17:28
Bij het upgraden van1.7.2 naar 1.7.5 naar 2.5.0 en hoger ging het steeds mis. Na alle thirdparty modules te hebben ge-upgrade bleek de JCE mediabox nog hele grote problemen te veroorzaken, dus maar eruit gegooid. Nu lukt het allemaal wel en het lijkt te werken maar ik krijg na installatie de volgende mededeling:
Databaseschema versie (in #__schemas): 2.5.0-2012-01-14.
Database driver: mysqli.
62 database wijzigingen controleren geslaagd.
13 database wijzigingen hebben de tabelstructuur niet aangepast en zijn overgeslagen.
wat moet ik hiermee?
Databaseschema versie (in #__schemas): 2.5.0-2012-01-14.
Database driver: mysqli.
62 database wijzigingen controleren geslaagd.
13 database wijzigingen hebben de tabelstructuur niet aangepast en zijn overgeslagen.
wat moet ik hiermee?
- Joost
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 17:31
Hi Joost,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je moet nog even updaten naar 2.5.2. of als je dat al wel gedaan hebt de database repair nog een keer uitvoeren. Is gewoon een melding en zo lang er niets rood wordt is het louter ter informatie.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je moet nog even updaten naar 2.5.2. of als je dat al wel gedaan hebt de database repair nog een keer uitvoeren. Is gewoon een melding en zo lang er niets rood wordt is het louter ter informatie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 mrt 2012 17:46
Hi,
Ik heb al diverse malen de databaserepair gedaan en ook al ge-upgrade naar versie 2.5.2 maar de melding blijft staan.
Klopt dat dan nog steeds?
Ik heb al diverse malen de databaserepair gedaan en ook al ge-upgrade naar versie 2.5.2 maar de melding blijft staan.
Klopt dat dan nog steeds?
- Joost
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
08 mrt 2012 19:44Zoals Astrid vertelde is alles dus goed gegaan en ja klopt het nog steeds.Is gewoon een melding en zo lang er niets rood wordt is het louter ter informatie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
08 mrt 2012 19:46
Behalve als hier nog steeds 2.5.0 staat:
Databaseschema versie (in #__schemas): 2.5.0
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden